• KePe

Kneippbyn bra och dåligt?

Jag ser bara bra på deras sida än så länge men vad gör man vid regn?

• Svar på tråden Kneippbyn bra och dåligt?
  • Millicent

Jag tycker Kneippbyn är skit om jag ska vara ärlig. Dyrt, trångt och inget som inte finns någon annanstans. Mer än villa villerkulla då... men det är inte värt pengarna och ansträngningen tycker jag. Fullt medveten om att det finns folk som älskar såna här ställen även om de varit på hundra andra likadana och därför tycker tvärtom. 

• KePe
    MeNoLike skrev 2012-07-26 23:15:40 följande:
    Åker därifrån ;)
    Utan att betala för hela tiden?
  • KePe
    Millicent skrev 2012-07-26 23:21:48 följande:
    Jag tycker Kneippbyn är skit om jag ska vara ärlig. Dyrt, trångt och inget som inte finns någon annanstans. Mer än villa villerkulla då... men det är inte värt pengarna och ansträngningen tycker jag. Fullt medveten om att det finns folk som älskar såna här ställen även om de varit på hundra andra likadana och därför tycker tvärtom. 
    Vi kom just härifrån
    Sunwing Resort & Spa Cala Bona

och letar något bättre, gärna nära 08

Att flyga är skit, det är hett, AC och ett ghetto men familjen trivdes.
  • vita stenen

Vi är här nu och tycker att det är toppen. Barnen är 8 och 7 och är med i barnklubben som är över förväntan. Den är jättebra.

Vi har köpt ett paket med båt,camping, barnklubb och inträde hela vistelsen till vattenlandet och sommarlandet.

• vita stenen

Förra året var vi på sunwing calabona :). Tycker att det här funkar lika bra som Mallorca. Vi åker nog hit nästa år oxå.

• KePe
    vita stenen skrev 2012-07-28 15:27:54 följande:
    Vi är här nu och tycker att det är toppen. Barnen är 8 och 7 och är med i barnklubben som är över förväntan. Den är jättebra.

Vi har köpt ett paket med båt,camping, barnklubb och inträde hela vistelsen till vattenlandet och sommarlandet.
    Tittade också på paket med färja och allt utom mat för 15.000, i lgh eller villavagn.
  • KePe
    vita stenen skrev 2012-07-28 15:29:53 följande:
    Förra året var vi på sunwing calabona :). Tycker att det här funkar lika bra som Mallorca. Vi åker nog hit nästa år oxå.
    Cala bona har sällan regn men Kneip verkar ha mer att göra. Vad gillade ni Cala bona?
  • vita stenen

Vi gillade cala bona jättemycket oxå, även om vi hade regn en vecka av två som vi var där. Men de dagarna passade vi på att hyra bil och utforska ön. Där hade vi all inklusive och tröttnade lite på maten, det hade nog räckt att ha det en vecka.

Här i Kneippbyn, har det hittills inte regnat nåt (vi kom i måndags) nu verkar det som att det ska regna imorrn och då tänker vi passa på att åka till Lummelundagrottorna.

Barnen tycker att barnklubben här är mycket bättre än den på Cala Bona.

• KePe
    vita stenen skrev 2012-07-28 18:55:22 följande:
    Vi gillade cala bona jättemycket oxå, även om vi hade regn en vecka av två som vi var där. Men de dagarna passade vi på att hyra bil och utforska ön. Där hade vi all inklusive och tröttnade lite på maten, det hade nog räckt att ha det en vecka.

Här i Kneippbyn, har det hittills inte regnat nåt (vi kom i måndags) nu verkar det som att det ska regna imorrn och då tänker vi passa på att åka till Lummelundagrottorna.

Barnen tycker att barnklubben här är mycket bättre än den på Cala Bona.
    När var det där?
    Vi tröttnade på all mat i 2 veckor, en kan vara lagom nu när vi kan allt.

Bamse har en barnklubb alla dagar, Ving har aktiviteter 5 dagar och en del kostar extra. Vi tyckte att ljudnivån var för hög nere i Showen. Och tveksamt med alla barn i buffen.
  • Evighetsmaskin
    Millicent skrev 2012-07-26 23:21:48 följande:
    Jaså var hittar man Lekland och Vattenland i 08?

• KePe

Kneipp var toppen men är mest för barn, fast vi vuxna hade kul också.

Svar på tråden Kneippbyn bra och dåligt?