Han kommer inte, varför?
Jag och min kille har varit tillsammans i två år och i början hade vi sex nästan hela tiden flera ggr per dag kunde vi ha men nu har vi sex när han inte ska upp tidigt och jobba eftersom jag är mest sugen på nätterna. han orkar inte ha sex lika länge som förut. nu kan det röra sig om tjugo minuteroch jag förstår inte varför? börjar fundera på om det är mitt fel.han kommer nästa aldrig. Då vi är hos min mamma så brukar han gå igång på att ha "smygsex" som vi kallar det och då kan han komma om jag ber honomvara tyst eller inte så fort eller hårt för det hörs ner och mamma kan höra. Min mor ärlite känslig eftersom hennes man dog och inte har något sexliv sedan tre år tillbaka. Han kommer då det är olägligt tex, hemma hos mamma, närnågon sover över.Menjag försöker olika saker. Några förslag? Är detta mitt fel? när jag frågar honom Så skrattar han bara bort det och säger att det var för varmt att fortsätta eller han fick magsyra :s Förstår att det kan vara en känsligt ämne. men snälla några bra råd?