• Anonym

Han kommer inte, varför?

Jag och min kille har varit tillsammans i två år och i början hade vi sex nästan hela tiden flera ggr per dag kunde vi ha men nu har vi sex när han inte ska upp tidigt och jobba eftersom jag är mest sugen på nätterna. han orkar inte ha sex lika länge som förut. nu kan det röra sig om tjugo minuteroch jag förstår inte varför? börjar fundera på om det är mitt fel.han kommer nästa aldrig. Då vi är hos min mamma så brukar han gå igång på att ha "smygsex" som vi kallar det och då kan han komma om jag ber honomvara tyst eller inte så fort eller hårt för det hörs ner och mamma kan höra. Min mor ärlite känslig eftersom hennes man dog och inte har något sexliv sedan tre år tillbaka. Han kommer då det är olägligt tex, hemma hos mamma, närnågon sover över.Menjag försöker olika saker. Några förslag? Är detta mitt fel? när jag frågar honom Så skrattar han bara bort det och säger att det var för varmt att fortsätta eller han fick magsyra :s Förstår att det kan vara en känsligt ämne. men snälla några bra råd?

• Svar på tråden Han kommer inte, varför?
  • Anonym

istortset. vi brukar ha sex 4 ggr iveckan ungefär och 3 av dom gångerna kommer jag medans han kanske kommer 1 gång varje eller varrannan månad.

• Frontline

Han är troligtvis otrogen mot dig så sparka ut han

Men skämt åsido han kanske söker spänning i sexlivet och vill vara lite udda, tänker mest på det du skriver att han kommer då ni har gäster eller är hemma hos din mamma..
    Han kanske är trött på det slentrianmässiga sexet...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Jag kan ju inte svara exakt hur det är för din kille men jag tycker det är extremt tändande att ha "smygsex" med min tjej när vi är hos hennes föräldrar eller har besök. Jag kommer nästan direkt och orgasmerna är mycket skönare än vid vanligt sex. När jag tänker på det är det nog bland de bästa sexupplevelser jag haft med henne. Så för att svara på din fråga så kan det nog vara så att han inte blir så upphetsad av den typ av sex ni har nu. Fråga nyfiket om vad han gillar så kanske han berättar något du inte känner till. Lycka till :)

• Anonym

tack för svaren:) verkligen:) Tack!!!

Svar på tråden Han kommer inte, varför?