Inlägg från: Ankre018 |Visa alla inlägg
  • Ankre018

Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder

Härr ett "inte gravid". Dock är jag nästan helt hundra på att det bara för låga halter för jg ser tre streck! Vad tror ni?

• Ankre018
    Anonym (testomanen) skrev 2017-10-08 07:58:02 följande:

Det syns alltid tre streck. Titta på de tidigare bilderna så ser du. Sen är det ju klart att det kan vara för lite för cb att upptäcka, men tycker inte att din ser ut att vara på gränsen ännu..

Ah okej. Jag tycker mig se tre streck. Lika som på ovan där det står gravid +3 men dock väldigt svaga streck.

. Lekte lite med bilden och kanske blir tydligare streck nu.
  • Ankre018
    Anonym (testomanen) skrev 2017-10-08 15:55:12 följande:

Som sagt - det är ALLTID tre streck på dessa. Det är styrkan på strecken som avgör. Så ditt är solklart negativt, tyvärr. Däremot kan det ju fortfarande vara nånting som inte ger tillräckligt höga hormoner ännu - men just nu är det verklugen inte i närheten...så troligtvis inget på g heller. När har du BIM?

Är 11 dagar sedan befruktning via inseminering... så BIM om 4 dagar enligt beräkningar...
  • Ankre018
    Anonym (testomanen) skrev 2017-10-08 21:23:49 följande:

Så då är det is i magen som gäller! Hoppas du får pluss om några dagar!

Tack för hjälpen. Man är ju alldeles för ivrig att testa! Speciellt när många andra symtom finns. Illamående, flytningar, humöret, molande värk i magen som inte liknar vanliga mensvärken...
Svar på tråden Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder