• Anonym (testomanen)

Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder

Ja, jag är så knäpp att jag brutit upp mitt digitala CB. Jag vet att det finns fler som jag. Lägg in era bilder här så kanske vi kan luska ut hur de funkar Flört

• Svar på tråden Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder
  • Anonym (testomanen)
    madeleinesophie skrev 2012-07-27 20:18:32 följande:
    Har alltid fått 3 streck på dessa ( uppbrutna) när det visat ej gravid! Nu är jag gravid och bröt upp det, fortfarande 3 streck! Skillnaden va bara att strecken va starkare!
    Tycker också att det verkar vara så det fungerar... När det ensamma strecket blir starkare än teststrecket på den andra stickan slår det över till gravid...
  • Anonym (testomanen)

Så om mitt ensamma sträck är lika starkt som teststrecket på den andra så kanske att det skulle kunna visa sig nått om några dagar? Flört (Hoppet är det sista som överger en...) Tror ju nämligen att jag har ett väldigt svagt + på ett annat test... kanske... eller så spökar det bara...

• Anonym (testomanen)
    Anonym skrev 2012-07-27 22:03:38 följande:
    Varför bryter man upp test?
    Varför inte? Flört

Jag är väldigt nyfiken på hur saker funkar...
  • Anonym (testomanen)
    madeleinesophie skrev 2012-07-28 11:07:21 följande:
    Jag hade så.. Ej gravid några dagar senare gravid 1-2 veckor så de kan väl hända hoppas!!
    Var det samma negativa som hade tre sträck men svagare eller har du gjort fler? Tänkte om det var nån skillnad på det som var ett par dagar innan det blev positivt och andra negativa...
  • madeleinesophie

När de visade negativt så ( fasst jag då var gravid) så hade det 3 streck! Men JA precis som du skrev att de va liiite starkare än dom jag haft innan som varit negativt!

• Anonym (testomanen)

Ingen fler som har bilder?

Svar på tråden Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder