Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder
Ja, jag är så knäpp att jag brutit upp mitt digitala CB. Jag vet att det finns fler som jag. Lägg in era bilder här så kanske vi kan luska ut hur de funkar
Ja, jag är så knäpp att jag brutit upp mitt digitala CB. Jag vet att det finns fler som jag. Lägg in era bilder här så kanske vi kan luska ut hur de funkar
Precis! Jag har brutit upp ett flertal!!! Och precis de du beskriver verka de vara!
Så om mitt ensamma sträck är lika starkt som teststrecket på den andra så kanske att det skulle kunna visa sig nått om några dagar? (Hoppet är det sista som överger en...) Tror ju nämligen att jag har ett väldigt svagt + på ett annat test... kanske... eller så spökar det bara...
Varför bryter man upp test?
Jag hade så.. Ej gravid några dagar senare gravid 1-2 veckor så de kan väl hända
hoppas!!
När de visade negativt så ( fasst jag då var gravid) så hade det 3 streck! Men JA precis som du skrev att de va liiite starkare än dom jag haft innan som varit negativt!
Ingen fler som har bilder?
länk till brochyr med bra info. (bla kan ge falskt positivt)
www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/Clearblue_Pregnancy_Test_with_Conception_Indicator_brochure.pdf