Inlägg från: Anonym (testomanen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testomanen)

Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder

madeleinesophie skrev 2012-07-28 11:07:21 följande:
    Jag hade så.. Ej gravid några dagar senare gravid 1-2 veckor så de kan väl hända hoppas!!
    Var det samma negativa som hade tre sträck men svagare eller har du gjort fler? Tänkte om det var nån skillnad på det som var ett par dagar innan det blev positivt och andra negativa...
  • Anonym (testomanen)

Ingen fler som har bilder?

• Anonym (testomanen)

Nyansskillnad verkligen! Ett till negativt:

Fast något förvirrat...

• Anonym (testomanen)

Ännu ett ej gravid

• Anonym (testomanen)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-11-24 23:26:24 följande:

Så här ser mina ut som givit svar "gravid 1-2" tagna under 5 dagar. Nån stegring??

Ser ingen bild...
  • Anonym (testomanen)

Ett gravid 1-2

• Anonym (testomanen)

Kommer snart ett till. Gravid 2-3, men vill vänta tills det slocknat...

• Anonym (testomanen)

Här kommer mitt 2-3

• Anonym (testomanen)

Och här kommer 3+

• Anonym (testomanen)
    Ankre018 skrev 2017-10-08 05:53:09 följande:

Härr ett "inte gravid". Dock är jag nästan helt hundra på att det bara för låga halter för jg ser tre streck! Vad tror ni?

Det syns alltid tre streck. Titta på de tidigare bilderna så ser du. Sen är det ju klart att det kan vara för lite för cb att upptäcka, men tycker inte att din ser ut att vara på gränsen ännu..
  • Anonym (testomanen)
    Ankre018 skrev 2017-10-08 08:27:36 följande:

Ah okej. Jag tycker mig se tre streck. Lika som på ovan där det står gravid +3 men dock väldigt svaga streck.

. Lekte lite med bilden och kanske blir tydligare streck nu.

Som sagt - det är ALLTID tre streck på dessa. Det är styrkan på strecken som avgör. Så ditt är solklart negativt, tyvärr. Däremot kan det ju fortfarande vara nånting som inte ger tillräckligt höga hormoner ännu - men just nu är det verklugen inte i närheten...så troligtvis inget på g heller. När har du BIM?
  • Anonym (testomanen)
    Ankre018 skrev 2017-10-08 18:32:03 följande:

Är 11 dagar sedan befruktning via inseminering... så BIM om 4 dagar enligt beräkningar...

Så då är det is i magen som gäller! Hoppas du får pluss om några dagar!
Svar på tråden Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder