Hur snabbt kan du få din kille att komma?
Om du använder alla dina bästa knep. Hur snabbt kan du få din kille att komma?
Hur gör du?
Om du använder alla dina bästa knep. Hur snabbt kan du få din kille att komma?
Hur gör du?
Sorry, jag visste inte att det var en tävling.. Så jag glömde klocka tiden... :/
Beror ju väldigt mycket på hur länge sen vi hade sex, hur kåt han är sen innan och framför allt vad han tänker på medans jag suger!
Trodde en viss uthållighet var önskat. Har visst massuppfittat hela grejen.
Kan få min kille att komma väldigt snabbt när jag runkar av honom om jag kåtat upp honom väldigt mycket innan. Vet dock inte exakt HUR snabbt
Beror som sagt på hur pass kåt han har hunnit blivit, har han lekt med mig innan och är het på gröten så kan han komma lätt under 30 sekunder. Förmodligen snabbast genom avsugning eller om han knullar mig hårt (om det också ingick i frågan). Dock tycker vi båda det är härligare att ta det lite lugnt för att kunna njuta längre. Knullar han mig hårt och snabbt kan han dock inte hålla sig länge . Han är dryga 40, kan tippa att åldern kan spela in här. Unga killar kan nog spruta innan fyra sekunder.
om han är kåt innan vi ses, elr blir enormt upphetsad då jag leker svår och säger nej jag orkar inte fastän jag vill haha då kommer han lätt inom någon minut. 1-2min? det som gör han mest upphetsad är när jag stönar och säger snuskiga grejjer. haha !
Det handlar väl snarare om att få honom att vara länge. Inte att det ska gå snabbt. Hur roligt är det om det går snabbt?