Jag var i stort sett helt platt/rak förut (byst 75, midja 65, höfter 80), trodde aldrig att jag skulle få några former, nu har jag byst 84cm, midja 63cm och höfter 89cm. Jag började äta mer, ex glass och fetare mat, och började samtidigt röra på mig mer för att öka aptiten, det fungerade!
Nu vet jag inte om det fungerar för alla, men det kan ju vara värt ett försök.
Midjan håller jag smal genom att träna magen och att röra på mig, och när jag har gått upp lite i vikt lägger jag om kosten och äter nyttigare igen, för de kilon som satt sig på bröst eller rumpa försvinner inte fort, men det gör de på midjan med lite träning.
Sedan klär jag mig för att framhäva former, ex med ett brett skärp i midjan som jag kan gå med ganska hårt spänt korta stunder under dagen, då masseras fettet bort och man får en mycket tydligare midja. Det handlar alltså bara om några få cm, men för någon som är ganska rak kan det göra mycket.
Men som sagt vet jag inte hur det fungerar för andra, min kropp förbränner allt väldigt fort, så jag måste nästan dubbla mina portioner för att gå upp i vikt, och det lägger sig inte mycket på midjan.
Lycka till!