• bella98100

hjälp mig få min dröm kropp!!

Jaaag vill verkligen ha min dröm kropp! Just nu är jag skit small! jaag har inga bröst och ingen rumpa och inga lår! Jag skulle göra allt för att få en stor rumpa, stora lår och stora bröst! Jaag är rak som en pinne! jag har hört att man få större rumpa och lår om man äter mycket chips och sånt är det sant? Hur gör jag? men jag vill fortfarnde ha en smal mage! snälla hjälp mig! 

• Svar på tråden hjälp mig få min dröm kropp!!
  • overdose

Vad är en drömkropp? Vi människor är olika och man kan inte träna sig eller äta sig till en annan människas kropp. På det viset är det lite falsk marknadsföring när man ser olika Xenor försöka sälja träningsprogram, men självfallet hjälper det något.

Man får lära sig att vara nöjd med sin egen kroppstyp och göra det bästa av vad man har.

Jag tror inte att kroppen ser någon skillnad på olika typer av mat. Vad du får göra är att gå upp lite i vikt och se var det hamnar. Troligen kommer du att få mer fett på magen, men vem vet. Var fettet lagras är också olika från person till person. Att träna bort fett från en specifik del av kroppen går troligen inte, eller är åtminstone mycket svårt. Så diverse övningar för magen brukar nog mest få till resultat att man får muskler där.

• LadyTeague

Jag var i stort sett helt platt/rak förut (byst 75, midja 65, höfter 80), trodde aldrig att jag skulle få några former, nu har jag byst 84cm, midja 63cm och höfter 89cm. Jag började äta mer, ex glass och fetare mat, och började samtidigt röra på mig mer för att öka aptiten, det fungerade! 
    Nu vet jag inte om det fungerar för alla, men det kan ju vara värt ett försök.
    Midjan  håller jag smal genom att träna magen och att röra på mig, och när jag har gått upp lite i vikt lägger jag om kosten och äter nyttigare igen, för de kilon som satt sig på bröst eller rumpa försvinner inte fort, men det gör de på midjan med lite träning.
    Sedan klär jag mig för att framhäva former, ex med ett brett skärp i midjan som jag kan gå med ganska hårt spänt korta stunder under dagen, då masseras fettet bort och man får en mycket tydligare midja. Det handlar alltså bara om några få cm, men för någon som är ganska rak kan det göra mycket.

Men som sagt vet jag inte hur det fungerar för andra, min kropp förbränner allt väldigt fort, så jag måste nästan dubbla mina portioner för att gå upp i vikt, och det lägger sig inte mycket på midjan.  

Lycka till! 

• Ricky1
    bella98100 skrev 2012-07-27 17:27:44 följande:
    Jaaag vill verkligen ha min dröm kropp! Just nu är jag skit small! jaag har inga bröst och ingen rumpa och inga lår! Jag skulle göra allt för att få en stor rumpa, stora lår och stora bröst! Jaag är rak som en pinne! jag har hört att man få större rumpa och lår om man äter mycket chips och sånt är det sant? Hur gör jag? men jag vill fortfarnde ha en smal mage! snälla hjälp mig! 
    Du låter grymt snygg! Fasta små bröst är tusen gånger snyggare än feta hängtuttar, osymmetriska m.m.

Fin fast rumpa är också grymt fint! Och smala fina ben!Drömmer 

Sen att du är smal, mums!

Förstör inte din kropp, du har en drömkropp enligt migRynkar på näsan 
  • bella98100
    Ricky1 skrev 2012-07-28 17:02:44 följande:
    Du låter grymt snygg! Fasta små bröst är tusen gånger snyggare än feta hängtuttar, osymmetriska m.m.

Fin fast rumpa är också grymt fint! Och smala fina ben!Drömmer 

Sen att du är smal, mums!

Förstör inte din kropp, du har en drömkropp enligt migRynkar på näsan 
    naaaw söt du e! jag önskar att mina kille kompisar var lika dan som du! dom vill ha korta tjejer, med stora bröst och stor rumpa och stora lår....
Svar på tråden hjälp mig få min dröm kropp!!