• Anonym

Är jag bi?

Hur vet man igentligen om man är bi?
    Har i alla år är 37 år gillat män tills för en månadsedan då jag hånglade/hade sex med en tjej.
    Det började först med ett skämt som gick lite längre
    Efter detta kan jag inte få henne ur mitt huvud. Hon är så fin och jag är så attaherad av henne.
    Är det bara för att det var förbjudet eller kan man bara bli bi sådär?

• Svar på tråden Är jag bi?
  • Ninja05

Jag tänker såhär:

Du behöver inte sätta dig själv i ett fack . Det är ingen som kräver det. Du kanske inte vill kalla dig nånting? Eller så vill du det? Bara du kan avgöra det.

Jag själv utåt säger ja jag är bi. Men det är mer för en klarhetsgrej så ingen blir paff om jag drar med en tjej hem från krogen. Men i mig själv så tänker jag nog att jag tror man kan gilla /tända på / älska eller bli kär i vem som helst, oavsett kön. Mer komplicerat än så är det inte i min värld :)

• Årsta

Du är homo, det är kört för dig. Lika bra att klippa håret och gå på Patricia på Söndagar.

obs. det kan vissa inslag av ironi i mitt inlägg. 

• Ninja05
    Årsta skrev 2012-07-27 21:08:56 följande:
    Du är homo, det är kört för dig. Lika bra att klippa håret och gå på Patricia på Söndagar.

:D
  • Anonym

Ha vad bra då vet jag, kanske vi sys där
  • Anonym (Samorina)

Håller med Ninja. Varför stressa fram ett beslut om vad man är?  Väldigt många tjejer är bi.och hångel är bara en handling.   Det är nog så, att i början när man provar känns det stort. Senare kan det kännas helt naturligt. Många har gått igenom samma sak. För mej började det likadant med hångel,sedan beröring, sedan hela vägen,  är bi.Det passerar tjejer då och då, känns naturlig för mej, som med killar

Svar på tråden Är jag bi?