Anonym (kille 22år) skrev 2012-07-31 13:34:37 följande:
Det är väl det som är problemet, att många vill att man ska placeras i fack, kanske mest för att förenkla för andra, dvs. "jaha, han är en sån" Men visst jag är jag, det har jag accepterat länge, men hur få andra att förstå det har varit problemet, för är man bi SKA man ju attraheras emotionellt och sexuellt av båda kön, så är normen... men som du skriver, "jag blir bara kär i kvinnor men kan ibland attraheras av en man" är kanske ett enkelt sätt att säga det på, om man nu blir tvungen. men det är ju tråkigt att bli kallad hobbyflata/hobbybög, men frågan är om man måste tillhöra gayvärlden? Det finns ju faktiskt de som anser sig vara gay men INTE vill tillhöra gayvärlden. Då definierar jag mig som hetero, men i min definition ingår att ibland bli attraherad av män =)
Tycker det låter utmärkt. Och nej, man behöver inte alls tillhöra den typiska gayvärlden. Alla bögar springer inte på Pride eller går bara på bögklubbar. Du vill ju ändå bara knulla så vem bryr sig om vad andra har för uppfattning, så länge den du vill ha sex med vet att det bara är just sex. Behöver ju inte vara nån skillnad från ett heteroknull liksom.