• Liljekonvaljen

Vad tycker ni om namnet Noah?

Vi tar en omröstning med pojknamn också... I dagsläge är Noah det enda pojknamnet jag kommer på till tredje barnet. Men helt säker är jag ändå inte...

Vad tycker ni?

Har ni förslag på andra fina namn? Inte för ovanliga och konstiga utan ganska vanliga men ändå fina.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Noah?
  • Pinguicula

Kan inte rösta men tycker det är fint! Skulle aldrig välja namnet själv men tycker ändå om det.

• sweasmamma

Vår son ska heta Noah =) det har dottern bestämt =) så jag tycker självklart det är fint 

• sweasmamma

vi hade förslag på Sixten , Oliwer, Melker =) men dottern har redan bestämt sig men jag gillar sixten =)

• EmmaLiavin

Noah är jätte fint. Vi hade med de som förslag när vi väntade barn. Mina pojkar heter Liam och Vincent :)

• Queenie70

Jag tycker det är jättefint annars skulle jag inte valt det såklart. Däremot ångrar jag en hel del att jag inte valde den enklare stavningen Noa. Tycker det är finare, smakfullare , ovanligare och nu när ungen lär sig skriva sitt namn är det jävligt svårt att förklara det där onödiga H:et i slutet!

• tahira

Jag tycker att det är jättefint, föredrar stavningen Noa dock.

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Friedegard

Jag tycker inte om det, alla mina fördomsklockor ringer i huvudet när jag hör Noah, men å andra sidan så tycker väl folk att jag har valt skitfula namn till mina barn. 

Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Noah?