• andrea80

Varför en man?

Jag ska skaffa barn. Så enkelt är det. De runt omkring mig tycker jag är galen som tänker skaffa barn utan en man. Men det ska jag. Letar spermadonator för fullt men tar gärna emot tips var man hittar de bästa männen.
    För jag står fast vid min åsikt - en man är totalt överflödig!

• Svar på tråden Varför en man?
  • andrea80

Vadå? Varför behöv er ett barn en fadersgestalt? Är du emot lesbiska kvinnor som skaffar barn då??

• andrea80

Evert
    Du verkar vara en bitter man bara. Ingen kvinna i ditt liv eller är du bög?

Evert Bäckström skrev 2012-07-30 22:11:12 följande:
    Är mannen överflödig? Vilken planet kommer du ifrån ditt odjur?Demon
  • andrea80
    Maisan skrev 2012-07-30 22:06:21 följande:
    Har du inga killkompisar? Isåfall behöver du ingen pappa. Tror jag..
    Du har så rätt majsan, jag har en massa killkompisar. De springer hemma hos mig jämt. Bättre barnet får flera fadersgestalter så blir barnet inte så insnöat heller!
  • andrea80
    Evert Bäckström skrev 2012-07-30 22:24:10 följande:
    Bög? Det är det enda argumentet ni attackflator har att komma med. Kom hit så ska du få rida på supersalamin, sedan är du omvändCool
    Supersalami? Vadå? Är den både torr och luktar vitlök?
    Ni män ska alltid komma med eran kuk. Ni lever för eran kuk. Pinsamt!!!
  • andrea80
    Evert Bäckström skrev 2012-07-30 22:34:03 följande:
    Tss, du vet inte vad du pratar om. Kom hit och smaka ska du få se, det är ju ändå bara min kropp du är ute efter
    Skulle jag vara ute efter någonting, vilket du hade sett om du ens besvärat dig med att läsa mitt inlägg, hade varit dina spermier. Men avstår då de verkar innehålla ett gäng defekta gener!
  • andrea80
    Evert Bäckström skrev 2012-07-30 23:16:17 följande:
    Stackars unge, tänk om det blir en kille, han kommer ju få en helt snedvriden världsbild, han blir säkert en massmördare.
    Hellre massmördare än en inskränkt salamiälskare som du!
  • andrea80

Evert borde inte få vara här inne, handlar inte detta om mammor??????

• andrea80
    lighthouse skrev 2012-07-30 22:50:13 följande:
    Håller med! En av de största (kanske den enda) fördelen med att vara kvinna är att man inte behöver någon annan för att skaffa barn, förutsatt att man är fertil. Kram
    Bra! Du har helt rätt!
    Nu ska jag bara välja bort en massa defekta gener. Vill inte ha ett fult barn lixom.
  • andrea80
    Torparen10 skrev 2012-07-30 22:58:41 följande:
    Hej TS!

Jag är inte lesbisk men var en period (tre år) helt inställd på insemination, för jag hade blivit så illa behandlad av de män jag levt med.

Jag blev gravid sommaren 2010 med en man som jag älskade. När jag var i 7.e månaden så lämnade han mig.
    Jag har uppfostrat min tjej efter förmåga och hon har haft sin morfar, morbror och min systers man närvarande. Jag tror det är JÄTTE VIKTIGT med manliga föredömen i barns liv. Men det måste absolut inte vara den biologiska pappan.

Så om du är lesbisk kan du ge ditt barn tillgång till många manliga förebilder. Det är viktigt eftersom vi är tvåkönade på denna planeten och det är viktigt att man visar alla människor respekt. Det lär sig barnen genom att få förebilder.

Kram önskar dig stort lycka till!! 

//Torparen 
    Jag är INTE lesbisk! Jag älskar män men anser inte de behövs i en familj.
    Ne, jag har en massa killkompisar barnet kan se upp till och lära sig massor av.
  • andrea80
    luvah33 skrev 2012-07-30 23:02:42 följande:
    Va? Mamma är ju mamma, varför skulle man kalla henne något med pappa? :S
    Ne, den där Jannike har ingen koll alls. Vad är det som är så svårt att förstå lixom?
Svar på tråden Varför en man?