IVF till vintern / årsskiftet 2013
Vi ska börja nästa vecka! Så vi ska träffa läkaren och bestämma startdatum antar jag :)
Det är vår första så vi är lite nervösa och pirriga (och lite ångest)
Var bor ni?
Vi ska börja nästa vecka! Så vi ska träffa läkaren och bestämma startdatum antar jag :)
Det är vår första så vi är lite nervösa och pirriga (och lite ångest)
Var bor ni?
vad konstigt att vänttiderna är så olika! Vi ska tydligen (om nu inte allt strular sig) sätta igång direkt efter mötet. Dock ska jag ha mens (igår) så vi får nog vänta tills slutet av september, Efterson vi ärpå semester när nästa mens kommer och min man vill inte att vi ska hålla på med en ny behandling när vi är utomlands :)
Vi fick reda på att vi måste köra ICSI i april!
Ja livet kan vara tufft ibland men men :) det är sommar och i land kommer solen! Maybe jag förstår vad du menar med att med någon annan hade man sluppit det här, men samtidigt även om jag hade vetat det från dag 1 hade det inte spelat nån roll, han är värd allt det här! Vi lämnade det nya spermaprovet igår! Vi hoppas på ett mycket bättre resultat den här gången :) och den 6 ska vi träffa läkaren! Då dka hon informera om vilken metod vi ska använda :) jag gissar på den korta :) jag ser INTE fram mot sprutorna!
Jag vet att det här låter dumt, men min mens är försenad skulle fått den i måndags (vi tog test i tisdags) Idag har jag fått blodsmak, och så massa mensvärk , Och jag orkar bara inte, jag orkar inte få upp hoppet och testa och få ett blankt test, jag orkar inte gå runt med den här förhoppning! Och jag vill inte att min menscykel ska bli helt snurrig nu när vi äntligen ska börja med IVF!