• Anonym (grabb)

tProva brasiliansk vaxning för män? Finns det i Göteborg, isf vilket ställe rekommenderas?

Jag kan tycka att det är lite jobbigt att raka sig därnere hela tiden, så har funderat på att vaxa, har vaxat pungen själv en gång och blev nöjd med resultatet, men just det där att dra vaxremsan går ju lite emot en, eftersom det ju gör lite ont, men inte så ont. Därför har jag funderat på att låta någon annan göra det, och visst kan man väl hitta välvilliga på typ BC, men jag vill bara ha den vaxad, thats it! Och gärna av en hyfsat snygg person, med en kvinna tror jag att kåtheten skulle bli för svår att hålla nere så en man vore nog bäst.

Är det någon som har testat att vaxa den på salong, hur var det?

Finns det någon bra salong i Göteborg som gör detta? av män för män i bästa fall? 

• Svar på tråden tProva brasiliansk vaxning för män? Finns det i Göteborg, isf vilket ställe rekommenderas?
  • Marthinix
    Anonym (grabb) skrev 2012-07-31 17:19:03 följande:

Jag kan tycka att det är lite jobbigt att raka sig därnere hela tiden, så har funderat på att vaxa, har vaxat pungen själv en gång och blev nöjd med resultatet, men just det där att dra vaxremsan går ju lite emot en, eftersom det ju gör lite ont, men inte så ont. Därför har jag funderat på att låta någon annan göra det, och visst kan man väl hitta välvilliga på typ BC, men jag vill bara ha den vaxad, thats it! Och gärna av en hyfsat snygg person, med en kvinna tror jag att kåtheten skulle bli för svår att hålla nere så en man vore nog bäst.

Är det någon som har testat att vaxa den på salong, hur var det?

Finns det någon bra salong i Göteborg som gör detta? av män för män i bästa fall? 

För att väcka liv i en gammal tråd.

Jag har samma funderingar! Några tips att komma med?
  • Yabo

Du borde prova finsk vaxning istället. Mycket skönare

• Marthinix
    Yabo skrev 2018-04-07 11:40:17 följande:

Du borde prova finsk vaxning istället. Mycket skönare

Och detta innebär?!
Svar på tråden tProva brasiliansk vaxning för män? Finns det i Göteborg, isf vilket ställe rekommenderas?