• längtarefterbebis

hur lång tid tog det innan ni plussade med pergotime?

ja, som rubriken lyder så undrar jag hur lång tid det tagit för er med pergotime att plussa?
    har ni ätit enkel, dubbel eller trippelkur?

• Svar på tråden hur lång tid tog det innan ni plussade med pergotime?
  • elith

Ja, här är en till som undrar! ;) kämpar också på med pergotime! Har ätit två ggr sista gången dubbel kur. Men verkar inte bli nån äl :(

• Pepsi

Jag åt en enkel kur som inte fungerade, fick äta dubbel kur och fick ägglosning och plussa på den gången :) Så första kuren som fungerade för mig plussade jag på :) Lycka till!

• längtarefterbebis
    Pepsi skrev 2012-07-31 23:21:01 följande:
    Jag åt en enkel kur som inte fungerade, fick äta dubbel kur och fick ägglosning och plussa på den gången :) Så första kuren som fungerade för mig plussade jag på :) Lycka till!
    grattis, är det bebbe på G nu då eller det är längesen du åt?
    jag hade dubbelkur också nu då enkel inte funkat alls på mig.. tror att jag hade ÄL förra veckan, så antagligen är det för tidigt att säga något... men har ömma bröst och känner mig konstig i magen.. =(
  • Hjärtefröjd

Jag plussade efter första enkelkuren för några år sedan, men fick tidigt MF. Efter det har jag tyvärr aldrig mer plussat med pergotime, trots många många kurer.

• längtarefterbebis
    Hjärtefröjd skrev 2012-08-01 09:19:14 följande:
    Jag plussade efter första enkelkuren för några år sedan, men fick tidigt MF. Efter det har jag tyvärr aldrig mer plussat med pergotime, trots många många kurer.

vad tråkigt :(
    har du ej blivit gravid heller efter ditt MF? =(
  • Hjärtefröjd
    längtarefterbebis skrev 2012-08-01 09:50:33 följande:

vad tråkigt :(
    har du ej blivit gravid heller efter ditt MF? =(
    Jo, en gång en insemnation och en gång med IVF, tyvärr slutade även de graviditeterna i MF.

Men nu är vi gravida på naturlig väg efter sexårs försök, så vi håller tummarna hårt hårt att det ska gå vägen den här gången...
  • längtarefterbebis
    Hjärtefröjd skrev 2012-08-01 10:05:31 följande:
    Jo, en gång en insemnation och en gång med IVF, tyvärr slutade även de graviditeterna i MF.

Men nu är vi gravida på naturlig väg efter sexårs försök, så vi håller tummarna hårt hårt att det ska gå vägen den här gången...
    okej! vad roligt att det äntligen har lyckats... när är det dags?! :)
  • längtarefterbebis
    Hjärtefröjd skrev 2012-08-01 10:18:12 följande:
    Är bara i vecka 9, så det är långt kvar...
    men en bra början =) lycka till! Hjärta
  • Pepsi
    längtarefterbebis skrev 2012-08-01 07:25:24 följande:
    grattis, är det bebbe på G nu då eller det är längesen du åt?
    jag hade dubbelkur också nu då enkel inte funkat alls på mig.. tror att jag hade ÄL förra veckan, så antagligen är det för tidigt att säga något... men har ömma bröst och känner mig konstig i magen.. =(
    Nej, fick utslag på ägglosingsstickan i juli och plussa i juli :) Är i vecka 6 och hoppas att allt går som det ska :)

Om du kollar

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m64443386.html

Där är vi fler som plussat efter pergotime :)
Svar på tråden hur lång tid tog det innan ni plussade med pergotime?