• Helene1

bilbarnstol??

hejsan!! vi ska nu fixa en ny bilbarnstol o tänkte hyra en,undrar om det är någon som vet vart de finns billiga hyrställen i Göteborg?? tacksam för svar....bvc hade ingen uthyrning längre....

• Svar på tråden bilbarnstol??
  • TSadi

jag köpte min för det blir dyrare i längden om man hyr...

• Helene1

ok,va kostar de att köpa /hyra??

• Lindut

Storken (tror jag affären heter) på Linnégatan hyr ut bilbarnstolar vet jag. Även Babyhörnan på Backaplan (Babyproffsens butik) har uthyrning. Priserna vet jag inte mycket om. Vi hyrde vårt Babyskydd på Backaplan. Jättefult är det (tyget slitet) och maken fick betala 1200 kr varav 600 som vi får tillbaka när vi lämnar det. Man får ha det i 9 månader. När jag kom hem från BB och vi tog premiärpromenaden till Backaplan ser jag i fönstret till affären att de SÄLJER splitternya babyskydd (med utgående färg, jättefina blå och vita) för 595 kr..... GRRRRR vad arg jag blev. Vi hade alltså kunnat köpa ett splitternytt babyskydd, sparat 5 kr och sluppit ligga ute med 600 spänn..... Så kolla noga priserna innan ni hyr.

• AngelicaZ

På Storken kan man hyra babyskydd för 500:- i nio månader (man får tillbaka 200:- sedan). För ett par år sedan vet jag även att man kunde hyra nästa bilstol där också, men det är mer tänkt om man behöver en stol tillfälligt annars blir det väldans dyrt

• Nilla73

Hej!
    Babyskydd hyr man billigt i Västragötaland från NTF (direkt hos dem eller via BVC), kostar bara 300 utan deposition. Det är pga nått bidrag, men det gäller bara babyskydd. Men det kan ju tänkas att de är billigare (om de har sådan uthyrning) än vanliga babyaffärer. NTF Väst ligger ganska nära Nordstan, ring o hör med dem om du hellre vill hyra.

Svar på tråden bilbarnstol??