• Dr Mupp

Föd Vaginalt !

TS på vilket sätt har du nånting med att göra hur jag väljer att föd mina barn. Föd du dina på ditt sätt så föder jag mina på mitt. 

Och har fött både vaginalt och med snitt. Måddre bättre efter snitten. Efter första vaginala förlossningen blev jag rullstolsburen i tolv timmar. Efter andra vaginala förlossningen fick jag underlivsskador som aldrig kommer att läka.

Efter första snittet var jag uppe efter några timmar och efter två nätter åkte vi hem, hade kunnat åk hem tidigare med BB ville att vi skulle stanna. Efter andra snittet var jag uppe efter några timmar och åkte hem efter två nätter.  

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp

Jag var inte heller rädd för att föda vaginalt, numera är jag livrädd. Mitt barn höll på att stryka med och själv är jag skadad för livet, det är priset jag fick betala för att jag inte var rädd.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden Föd Vaginalt !