Svår inflammation i hela axeln, armen och ena sidan av ansiktet hjälp!
Jag har gått till läkare ca 5 gånger på olika ställen pga svår smärta och inflammation i axeln, armen och halva ansiktsmuskulaturen. VARJE gång skriver de ut starka smärtstillande enbart eller ger mig kortisoninjektioner (senats 30-40 injektioner på en gång) som såklart inte hjälper. Dyrt är det med eftersom det i princip bara går att hitta kunniga på kortisoninjektioner privat.
Jag är så URLESS på att äta smärtstillande för att kunna jobba 100% nu sitter jag här klockan är 10.00 jag har apont redan trots intag av två starka tabletter redan nu på morgonen.
I slutet av dagen sluddrar jag för halva tungan domnar bort. Halva ansiktet hänger av att musklerna verkiar vara slutkörda, ena mungipan hänger och jag kan tillochmed dreggla utan att märka det eftersom jag förlorar känseln i det området.
Min hand förlorar jag styrka i redan vid lunch, höger med såklart. Jag är högerhänt. Ingen verkar vilja lösa problemet utan ger mig bara de där jävla tabletterna. Jag mår rävilla av det mesta.
Ryggen känns som ett minerat område. Den vill helst bara vila, men värst är ansiktet folk tror ju man är full. När man ser att mungipan hänger...
Senast fick jag en akuttid två dagar senare för att de trodde jag fått en propp i hjärnan pga symptomen. Lite som ett skämt, 2 dagar senare...
Help, ge alla era tips ni bara kan jag lovar att ta in och begrunda allt bara ni vill hjälpa mig ur detta helvete jag har haft ont i ca 4 år men aldrig så mycket som senaste 6 månaderna. Det är så jag snart inte orkar jobba längre och orkar jag inte jobba då kan ni skjuta mig likagärna. Typ så...