• kristinawander123

Mina vänner hatar min kille

Jag fick nyss en sån chock jag som jag inte vet var jag ska göra av.
    Jag blev tsm med min kille för ett år sedan. Sedan dess har jag inte hängt lika mkt med  mina vänner men ändå så mkt jag kan.
    Jag vet att de har snackat skit om mig att jag är en toffel och att jag inte prioriterar dem längre men för ett tag sedan så löste vi allt, trodde jag.

Jag har lösenordet till en av min kompisars facebook och loggade in där för att se hur mina sida såg ut. Jag råkade då se en konversion mellan henne och en annan av tjejerna att dom inte ville att han skulle komma på festen som skulle vara i helgen och att dom inte fattar att jag tror att någon vill ha honom där och hur dom skulle kräkas på honom osv. Verkligen ett HAT mot honom. Han har inte gjort ett skit mot någon utan är så snäll och trevlig som man kan bli.

Jag vet inte hur jag ska gå vidare med det här. Jag kan ju inte säga att jag loggade in och råkade se vad de hade skrivit men jag vill ju prata om det och fråga varför de tycker såhär. Känns ju inte jättekul att gå på den där festen när de skriver att ingen vill prata med honom osv.

Vad ska jag göra? Kan inte prata med någon om det här.. 

• Svar på tråden Mina vänner hatar min kille
  • natha

Tråkig situation. Skit i kompisarna tycker jag. Dom är inte riktiga kompisar.
    Man beteer sig inte sådär, det är bara barnsligt.
    Dom som verkligen bryr sig om dig hade varit glada för din skull!

• EJai

Det enda du kan sägs är ju som det va att du skulle kolla din egna sida och råkade även vara nyfiken vilket blev ett dyrt pris. Och fråga vad som gör att dem helt enkelt ogillar han så mkt.

• natha
    natha skrev 2012-08-02 13:53:36 följande:

Tråkig situation. Skit i kompisarna tycker jag. Dom är inte riktiga kompisar.
    Man beteer sig inte sådär, det är bara barnsligt.
    Dom som verkligen bryr sig om dig hade varit glada för din skull!

Jag är föresten själv "den som inte är omtyckt" för att min partner inte umgås och festar med vänner och släkt längre. Folk har inte alltid förståelse för att man växer upp och kanske vill prioritera annorlunda än vad man gjorde när man var 16. Alla har inte förståelse tyvärr. Och alla kan inte respektera ens val i livet..
  • Vinterankan

Det kan ju faktiskt vara så att du faktiskt helt har skitit i dina vänner när du träffade din kille. Visst att man kanske inte är med lika mycket länge men vissa glömmer bort sina vänner helt och hållet. I så fall så kanske dina vänner har tolkat det som att det är din kille som stoppar dig och att det inte är du själv som gjort det valet och därför skyller din frånvaro på honom istället för att vara irriterade på dig.

• Anonym

men hur kan man vara så elak och skriva att hon ska kräkas på honom och typ att alla ska ignonera honom? Jag vill ju inte gå men jag vill inte berätta att mina vänner tycker såhär om honom för han skulle bli så ledsen. 

Svar på tråden Mina vänner hatar min kille