• Stefan 263

Min fru har blivit kåt och galen

Hej behöver snacka av mig lite och få råd.

Senaste tiden har vårat sexliv exploderat, från att ha sex ett par ggr i månaden så är det nästan varje dag! Jag har alltid velat men frun har bara varit intresserad ibland.

Nu så har vi upptäckt att hon kan få fontäner när jag pullar henne och hon vill hela tiden att jag ska bestämma vad vi ska göra i halmen, hon älskar det mesta så man har ju det kul!!!

Rådet jag behöver ha är att min fru har en fantasi där en ytterligare kvinna ska vara i sängen,
    bara för att se mig njuta hon vill inte ha lesbisk sex utan bara se på och bli knullad av mig.

Var kan jag hitta mer information om detta och var söker man efter dessa kvinnor som vill leka?        

• Svar på tråden Min fru har blivit kåt och galen
  • muffan

Finns ju kontaktsidor för sådant. Bodycontact tex. Men det är nog svårare att hitta en extra kvinna än om ni skulle vilja hitta en extra man. För män skulle man nog kunna samla ihop till en hel ormgrop i ett nafs Tungan ute

• Madida

Härligt! Passa på och njut
    Som det står i föregående inlägg så skulle ni t.ex kunna skapa en provil på bodycontact.com. Men jag tror också att det är svårare att skaffa en extra tjej än en extra kille så ha tålamod

Lycka till! 

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Stefan 263
    muffan skrev 2012-08-02 17:28:58 följande:
    Finns ju kontaktsidor för sådant. Bodycontact tex. Men det är nog svårare att hitta en extra kvinna än om ni skulle vilja hitta en extra man. För män skulle man nog kunna samla ihop till en hel ormgrop i ett nafs Tungan ute

Ja då ska jag kolla in Bodycontact, tack
  • Stefan 263
    Madida skrev 2012-08-02 17:51:54 följande:
    Härligt! Passa på och njut
    Som det står i föregående inlägg så skulle ni t.ex kunna skapa en provil på bodycontact.com. Men jag tror också att det är svårare att skaffa en extra tjej än en extra kille så ha tålamod

Lycka till! 

Njuter i fulla drag!! Förstår att det är svårare att finna kvinnor till detta, men jag rusar inte in i något utan tänker ta mig tid för det här! Frun kanske ändrar sig med tiden eller jag för den delen, nä ska leta och tänka mer!! 

Nån med erfarenhet som kan dela med sig av sina upplevelser? för och nackdelar?

Tips mottages    Glad
  • Madida

Klubb6.se finns ju också kom jag på! Men vet inte hur bra den sidan är

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
Svar på tråden Min fru har blivit kåt och galen