Normalt att en 8-9 åring är VÄLDIGT intresserad av sex?
Jag vet inte om det här är rätt ställe att skriva detta på och jag talar nu inte för nån annan, utan jag undrar om JAG var normal när jag var liten. Jag vet inte exakt hur gammal jag var men nånstans runt 7-9 års ålder så var jag nästan lite tokig i sex. Onanerade ibland, tittade på märkliga videor på YouTube, fick orgasmer (men då visste jag inte vad orgasmer var och njöt kanske inte så mycket), kunde ibland låtsas ha sex, ibland med ett gosedjur (hade ett ganska stort som jag gillade att låtsas ha se med) och så kollade jag på vuxenfilmer och program om sex i smyg. Det var INTE mina föräldrar som hade fått i mig sånt här, tvärtom så pratade vi nästan aldrig om sex hemma. Eller vi började komma in på ämnet när jag berättade att vi hade haft sexualkunskap i skolan i åk 2 eller 3 (då pratade såklart läraren på ett sätt som passade oss). Jag kommer ihåg att jag skämdes över det och fick nån gång nästan skuldkänslor över det. Ville absolut INTE att någon skulle veta om att jag var så nyfiken på sex. Förutom att jag snackade om sex lite med en av mina vänner när jag var runt 8 kanske, dock nämnde jag aldrig att JAG var så intresserad av det.
Tycker ni att det verkar normalt? Jag började undra över det redan då, liksom är jag helt normal som håller på såhär? Men det har blivit lite värre nu när jag är äldre, inte så att det stör mig, men jag undrar liksom om det är vanligt att vara så i den åldern? Jag har alltid vetat att sex är en naturlig grej och så.. Alltså mina föräldrar kunde ju inte veta att jag var så inne i ämnet sex eftersom jag aldrig sa det till dom, men tycker ni att dom borde ha tagit upp det med mig? Kan säga att jag är tonåring (tjej) nu och fortfarande onanerar och är fortfarande intresserad av se men nu VET jag ju att det är normalt för min ålder. Får skylla mig själv om det blir skit av den här tråden, men jaja..