• Svar på tråden Kampen är över för Ultima Thule
  • Anna Svenssonliv

Jag är besviken för mitt sista hopp dog med det sista han sa.

• jaghopparhögt
    Anna Svenssonliv skrev 2012-08-03 20:24:23 följande:
    Jag är besviken för mitt sista hopp dog med det sista han sa.
    "– Så här blir det jämt. Jag pratar så mycket att jag glömmer att äta."

Du behöver nog inte oroa dig, jag tror inte han svälter.
    Även om han ser lite tanig ut, men jag tror inte det är någon fara.
  • Anna Svenssonliv

Haha, nej- det om att nu har de gjort sitt jobb och fått in Sverigedemokraterna i riksdagen. Jag hade en naiv bild av bandet som just blivit krossad.

• Anna Svenssonliv

Hade inte sångaren en utländsk mörk tjej och sa i intervjuer att de inte alls var rasister?

• Anna Svenssonliv

Vad hette nu det där andra nasse-bandet som var poppis men mer uttalat rasistiskt? A nånting..

• jaghopparhögt

Fanns nog mer bakom det där citatet som vi inte fick höra. Men sen om han nu är sverigedemokrat så är ju inte det så konstigt, 5% av sveriges befolkning är ju det.

Vilka flickvänner han har haft och vilket annat band du tänker på vet jag inte.

• Sunshine808
    Anna Svenssonliv skrev 2012-08-03 20:49:51 följande:
    Haha, nej- det om att nu har de gjort sitt jobb och fått in Sverigedemokraterna i riksdagen. Jag hade en naiv bild av bandet som just blivit krossad.
    Samma hände för mig, hörde ett tyst ljud av glas som krossades när han sa detRynkar på näsan
  • jaghopparhögt
    Sunshine808 skrev 2012-08-03 21:01:16 följande:
    Samma hände för mig, hörde ett tyst ljud av glas som krossades när han sa detRynkar på näsan
    Varför det, de är knappast varken nazister eller rasister men trodde ni att de var miljöpartister som var för en ökad invandring? Det kan ni väl aldrig ha trott?
    Även om man bortser från att de hade Ultima thule så är de alla arbetarklasskillar inom raggarkulturen som är uppväxta på 60-talet i Nyköping.
  • Sunshine808

Deras kamp var över när sverigedemokraterna kommit in i riksdagen, om man läser på sd:s hemsida eller lyssnar vad de säger så hör man hur det dryper av främlingsfientlighet. Usch

Svar på tråden Kampen är över för Ultima Thule