• EleniHadjipetrou

Hur mycket tror ni att jag väger? (bild)

Hej! Jag ville bara veta vad ni tror att jag väger genom att kolla på denna(halvfjantiga) bild. Själv tycker jag att klänningen får mig att se lite smalare ut, så hur mycket tror ni att jag väger? Gissa på!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-03 13:35
    Tänkte bara tilläga att jag är 1.64 cm lång :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-04 12:09
    Nu svarar jag! Jag väger 72 kg så detta var detta ingen kuggis ;) De flesta gissade ju ganska rätt. Några skrev 60-65 och då blev man ju smickrad men så lite har jag inte vägt sen innan graviditeten. Men min vikt kom lite som en chock när jag vägde mig igår då jag trodde att jag skulle gått ner lite sen sommarjobbet då jag har gått non stop 4h/dag och slutat äta en massa choklad. Sist jag vägde mig var för 3 veckor sen och då vägde jag 69 (också mitt på dagen). Men både jag och min pojkvän tycker att jag ser lite mer slimmad ut så lite av fettet måste ha blivit muskler som väger mer. Jaja nu vet ni det, tack för era svar!
  • Svar på tråden Hur mycket tror ni att jag väger? (bild)
  • EleniHadjipetrou
    Bumblebeegirl skrev 2012-08-04 08:36:34 följande:
    Du döljer din feta kropp under klänningen, en riktig klassiker, alltså väger du en hel del skulle jag tro. Överviktig? Ja!

''Gömmer min feta kropp under klänningen''? Grejen är ju att jag inte ville lägga ut en bild på mig i bara underkläder på internet, vilket kanske inte är så konstigt?  Dessutom så ser man ju mina armar/kurvor ändå. Fast jag erkänner att klänningen får mig att se lite slankare ut ;)
    Förstår mig verkligen inte på människor som du. Att du lägger ner din tid och energi på att ge negativa kommentarer till andra -och du besvarade inte ens frågan jag ställde i trådstarten- men jag tar inte åt mig av elaka kommentarer, inte när dom kommer från folk som ser ut som dig ;)
  • TrailerTrash

80 Kg

I love the smell of shit in the morning
  • velvet

67 kg kanske? Du ser helt normal och fin ut!

• Mandel

Jaha, vad ska jag gissa då?
    +67kg kanske eller mer. Svårt!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • linamums

Jag skulle gissa på 89 . Du ser inte smal ut alls men inte fet utan det man kalast mullig det ser du ut som

Svar på tråden Hur mycket tror ni att jag väger? (bild)