Inlägg från: HerrFantasi |Visa alla inlägg
  • HerrFantasi

5 döttrar eller 5 söner?

Döttrar helt klart. Det finns redan alldeles för många män på denna planet. 

• HerrFantasi
    Tramptass skrev 2014-07-18 21:00:01 följande:
    Alright, då vill jag ha flickor då eftersom män våldtar och misshandlar... De super, röker och skiter i sina barn också. :-P
    Helt rätt. Dessutom skaffar sig kvinnor numera mer utbildning. Sköter sig på alla vis bättre, är fredligare och vackrare. Behåller vårdnaden av barnen vid separation så att du får umgås med dina barnbarn. När du blir gammal kommer du få mycket mer besök, hjälp och medkänsla av dina döttrar än av dina söner. Män tar större risker  och är dessutom tre gånger mer suicidbenägna. Man får inte bara tänka sig gossarna som små, man måste tänka på hur de blir när de börjar bli vuxna också.
  • HerrFantasi
    h-s skrev 2014-07-18 23:45:31 följande:
    Dina angrepp och världsfrånvända teorier om mig är så tramsiga att de borde förbli obesvarade. Så har man fått ett par nya ord at slå upp också. Var får du allt ifrån, unga frk Fantasi? Vad gäller suicidestatistiken är det bara att söka - män är fortfarande starkt överrepresenterade, jag talar ej om ungdomar utan om den ökade risk pojkarna löper senare i livet. Beträffande flickors armskärning handlar det om rop på hjälp och uppmärksamhet. Dessa stackars flickor behöver allt stöd de kan få från sina föräldrar, inte någon mor som bara premierar sina pojkar och hyser agg mot allt av kvinnligt kön. Det är män som startar krig, förstör miljön, rånar butiker, inte bryr sig om estetiska värden osv och världen skulle vara mycket bättre, mjukare och trevligare med mindre andel män i befolkningen och fler kvinnor.
Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?