Inlägg från: Flisan79 |Visa alla inlägg
  • Flisan79

5 döttrar eller 5 söner?

Döttrar! Har tre stycken nu men det får räcka.

• Flisan79

H-s: din beskrivning av flickor är alltså en beskrivning av dig själv. Lovely!

Starkare? Ja majoriteten av män kan bli starkare. Men vad är det som är så bra med det? Kanske var praktiskt på stenåldern men knappast något som behövs i dagens samhälle.
    Hårigare??? Och?

Den beskrivning du har av tjejer är inte en majoritet. Kanske i ditt umgänge men själv känner jag ingen sådan tjej.
    Min erfarenhet är att 95% av män är otrogna. Men jag är inte dummare än att jag vet att jag inte bara utgå från vad jag varit med om.

• Flisan79

Jag är för övrigt nästan exakt som tramptass. Har haft två parters, är helt trogen och lojal. Har hög iq och eq.

Som svar till TS: döttrar! Jag har 3 nu och kan inte tänka mig något annat. Men såklart hade jag sagt söner om det var tre söner jag hade haft

• Flisan79

H-s: det börjar bli direkt pinsamt dina inlägg.

Jag som tjej kan ju tala om för dig att tjejer har minst lika stor press på sig att bli av med oskulden. Inte minst från sina pojkvänner men även kompisar.

Det mesta du skriver är sådan bs och konstig tolkning av undersökningar att man baxnar.

Jag hör dock att du är helt övertygad om att det är som du fått för dig så det här inlägget är nog helt meningslöst.

Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?