• Simben

Ni som hade kaxs proxtec vinteroverall i vintras....

....vad tyckte ni om overallen? Nu har ju de nya kommit ut som jag gissar är samma som förra året och inte direkt några ändringar och jag köpte en idag då jag gillar att vara tidigt ute när man ändå har rabattkupong och allt....jag brukar annars köra på reima men tänkte testa nåt annat och lite billigare denna vinter då den bara kommer användas av ett barn och en vinter (tror jag iallafall om hon inte slutar växa ) Vill gärna höra era omdömmen om denna overall...om den höll tätt för vatten? höll dom sig  varma? vi bor ju ganska långt söderut (småland) så det är ju inte alltid jättekallt men ibland smäller det ju till. Tyckte den verkade ganska smidig och lätt, bara den inte är för tunn?? kände på en everest idag oxå och den var ju blytung tyckte jag annars var den fin. Så snälla berätta vad ni tyckte om denna overall från kappahl från vintern som var Hoppas jag gjort ett okej köp nu men har ju oxå 30 dagars rätt att ångra mig på så ös på med omdömmen

Tack på förhand!!

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • Svar på tråden Ni som hade kaxs proxtec vinteroverall i vintras....
  • Tobbelina

Vi hade den till vår (då ) treåring. Jätte nöjd faktiskt. Hade tänkt köpa en likadan i år. Höll vätan borta och hon verkade varm. Hade visserligen fleceunderställ de kallaste dagarna på dagis, men ändå. Gillade verkligen den. Har haft Didrikson, som vi oxå var nöjda med och från Gekås, som läckte in vatten :( .

Bra köp :) 

• Trulis78

Vi har haft såna vinterkläder till våra två barn sen kläderna först kom, alltså i tre vintrar. Vi har varit mycket nöjda. Kläderna håller varmt och torrt och har även varit slittåliga. Mycket bra overaller för de pengar man betalar! Våra barn är nu fyra och sex år.

• RasSam

Hade en förra året till min son, superbra! Ser knappt använd ut fast han hade den hela vintern, aldrig kall och han kunde sitta i slask utan att bli blöt!
    Har precis köpt en likadan i år igen :) 

• Simben

kul att höra att de flesta är så nöjda då blir vi säkert det oxå i vinter sen

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • tickelina

Jobbar på KappAhl & folk köper som galningar redan nu i augusti!

Kunderna pratar sååå gott om dessa & får kommentarer som "bättre än pop" å deras är ju bra!
     Härligt å veta då jag köpt en till min son som börjar dagis!

• Eleonor01

Hoppas att ni har rätt att den e bra :) köpte en idag för 562 kr m clubrabatten. Lite skillnad på 1499 kr som pops kostar som jag tänkte köpa från början. Har köpt ett tvådelat pop ställ med så kax ska bli dagis overall. Håller tummarna för ett lyckat köp :)

• ventilera mera

Jag kan bara hålla med föregående... köpte en till tvååringen ifjol och svor ve och förbannelse då de var slut då femåringen ändrade sig om overall vs jacka/byxa. Hur som helst så var den helt lysande i slaskiga göteborg (syrran bor i norrland med ned till -30 och kör samma till sina barn, är lika nöjd hon) och trots att den användes varje dag så ser den ut så här fortfarande:

• fesun

Håller med om att den är toppen. Vi bor i Umeå och hade den förra året till vår då ettåring som inte hade börjat gå än, och han blev varken kall eller blöt trots att han mest satt/kröp i snön hela tiden. Superbra overall verkligen!

Svar på tråden Ni som hade kaxs proxtec vinteroverall i vintras....