Missfall... Hur långt tid innan rejäl blödning?
Plussade i måndags och kom fram till att jag borde vara i v. 6. I onsdagskväll fick jag dock en rosa flytning på pappret och lika så igår morse (torsdag). Ngr timmar senare kom det ngr droppar blod i trosan och vips var i stort sätt alla grav symptom som bortblåsta. Lite molvärk igår kväll men därefter även ytterligare lite blod (Max i storlek som en 1-krona). Nu idag har jag haft jättelite bruna flytningar och ikväll även lite mer blod när jag kissade... Men absolut inte särskilt ont eller ngn större blödning ännu... Hur som och efter lång inledning... Ngn som har erfarenhet om hur lång tid det kan ta innan man får ut allt? Känner mig så klart jätteledsen och önskar sååå att allt ändå är som det skall och att mitt pyre finns kvar därinne iaf, men min intuition säger mig att det är kört! :0( Som jag känner nu vill jag bara ha ut allt så fort som möjligt och så att jag kan sluta hoppas hela tiden... Sååå, är det ngn som kan dela med sig av sina erfarenheter med hur det varit för er vid mf?! Måste man få ont vid mf eller blöda mkt? Eller kan det vara mf trots att man knappt blöder och isf, hur får man då ut allt? Medicin? Tacksam för svar! :0)