jämför killar porrtjejer med deras egna tjejer?
Hej!
Jag har alltid tidigare varit emot porrtittande, speciellt om man är i ett förhållande. Delvis är det för att jag tycker det är fel med både mans- och kvinnoförnedring.
Sedan blir jag orolig över om min kille kommer jämföra mig med tjejerna i filmerna, att jag inte ska duga. Känner mig lite otillräcklig vid såna lägen. Jag menar, hur kul är det att se att min kille har kollat på flera videor från perfectgirl.com osv, med titlarna "perfect blond girl with big boobs" osv.? Bara namnet på hemsidan får ju en att må dåligt, perfect girl liksom...
Min kille raderar aldrig historiken (dock raderas ju historiken från vissa webbläsaren automatiskt), men han kollar ganska sällan porr om man jämför med många andra. Men varje gång han gör det så mår jag så dåligt, även om vi har ett bra sexliv, han berömmer mig jätteofta, och kommenterar alltid flera gånger under sexakterna hur sexig och grym jag är. Och han säger att jag är mycket bättre än tjejerna i filmerna.. Men hur litar man på sånt?
Så jag bara undrar där ute killar, när ni har sex med era tjejer, jämför ni dem med tjejerna i filmerna? Önskar ni egentligen att de såg ut som p-tjejerna eller bryr ni er egentligen inte?
Hade varit intressant att veta, jag är mer förstående nu än vad jag varit tidigare. Jag tycker det är lugnt sålänge det inte går överstyr eller han ersätter sexet med porr. Eller sålänge han inte jämför mig med tjejerna.