• Anonym (kluven..)

jämför killar porrtjejer med deras egna tjejer?

Hej! 
    Jag har alltid tidigare varit emot porrtittande, speciellt om man är i ett förhållande. Delvis är det för att jag tycker det är fel med både mans- och kvinnoförnedring. 

Sedan blir jag orolig över om min kille kommer jämföra mig med tjejerna i filmerna, att jag inte ska duga. Känner mig lite otillräcklig vid såna lägen. Jag menar, hur kul är det att se att min kille har kollat på flera videor från perfectgirl.com osv, med titlarna "perfect blond girl with big boobs" osv.? Bara namnet på hemsidan får ju en att må dåligt, perfect girl liksom...

Min kille raderar aldrig historiken (dock raderas ju historiken från vissa webbläsaren automatiskt), men han kollar ganska sällan porr om man jämför med många andra. Men varje gång han gör det så mår jag så dåligt, även om vi har ett bra sexliv, han berömmer mig jätteofta, och kommenterar alltid flera gånger under sexakterna hur sexig och grym jag är. Och han säger att jag är mycket bättre än tjejerna i filmerna.. Men hur litar man på sånt? 

Så jag bara undrar där ute killar, när ni har sex med era tjejer, jämför ni dem med tjejerna i filmerna? Önskar ni egentligen att de såg ut som p-tjejerna eller bryr ni er egentligen inte?

Hade varit intressant att veta, jag är mer förstående nu än vad jag varit tidigare. Jag tycker det är lugnt sålänge det inte går överstyr eller han ersätter sexet med porr. Eller sålänge han inte jämför mig med tjejerna.

• Svar på tråden jämför killar porrtjejer med deras egna tjejer?
  • 100kgpappa

Jag gör inte det, och om man ska tro tidigare trådar så gör de flesta killar inte det, utan det är sexet man vill åt. Men alla är ju olika, vissa killar gör säkert det, tyvärr.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Trust me

Så jag bara undrar där ute tjejer, när ni har sex med era killar, jämför ni dem med killar i vanliga filmer, p-filmer eller andra kändisar? Önskar ni egentligen att de såg ut som p-killarna/kändisarna eller bryr ni er egentligen inte?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Mr Espresso

Jag säger alltid att min tjej ska puta med läpparna som Traci Lords, annars blir det inget sex

• PrimitivMan
    Mr Espresso skrev 2012-08-04 15:18:43 följande:
    Jag säger alltid att min tjej ska puta med läpparna som Traci Lords, annars blir det inget sex

Där avslöjar du ju att du är lastgammal (dvs över 40) om det är Traci Lord du trånar efter . Hon har ju inte gjort porr på evigheter tror jag. Men en ikon för oss 60-talister dock.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (tjej)
    Trust me skrev 2012-08-04 13:56:54 följande:
    Så jag bara undrar där ute tjejer, när ni har sex med era killar, jämför ni dem med killar i vanliga filmer, p-filmer eller andra kändisar? Önskar ni egentligen att de såg ut som p-killarna/kändisarna eller bryr ni er egentligen inte?

Hehe - jag tänkte precis samma sak när jag läste TS inlägg. Kan t.o.m svara på frågan för att ge ett kvinnligt perspektiv på det hela Tungan ute
    Jag jämför aldrig min pojkvän med killarna i porrfilmer. Kollar inte på porr för att dregla över olika utseenden, kollar pga. vad som GÖRS.
    Tror det är liknande för många andra..  
  • Anonym

Intressant ämne, jag är övertygad om att alla män egentligen vill ha brudar med stora fasta bröst etc.. Säger de något annat är det fan bara bullshit. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-04 16:10:42 följande:
    Intressant ämne, jag är övertygad om att alla män egentligen vill ha brudar med stora fasta bröst etc.. Säger de något annat är det fan bara bullshit. 

Haha varför har vissa så svårt att förstå att andra inte vill ha samma liv som de själva? Tror du på fullaste allvar att alla har samma preferenser som du? Jag är visserligen kvinna men mitt "ideal" för hur män ska se ut/vara skiljer sig på flera punkter från vad det genomsnittliga idealet är och milsvis från porrfilmsideal, om det nu verkligen finns något exakt sådant. Av det lilla jag sett inom porr så tycker jag utseendena kan variera och dessutom finns det väl numera tusentals "grenar" av alternativ porr.
  • Anonym (En till)
    Anonym skrev 2012-08-04 16:20:30 följande:

Haha varför har vissa så svårt att förstå att andra inte vill ha samma liv som de själva? Tror du på fullaste allvar att alla har samma preferenser som du? Jag är visserligen kvinna men mitt "ideal" för hur män ska se ut/vara skiljer sig på flera punkter från vad det genomsnittliga idealet är och milsvis från porrfilmsideal, om det nu verkligen finns något exakt sådant. Av det lilla jag sett inom porr så tycker jag utseendena kan variera och dessutom finns det väl numera tusentals "grenar" av alternativ porr.
    "Jag är visserligen kvinna"

Precis ;)

Fundera på de orden lite till så tror jag du fattar själv. Statistiskt bevisat, män gillar stora bröst. Förvånad? 
  • PrimitivMan

Jag tror att porren har väldigt lite inflytande på män och kvinnors skönhetsideal. Jämfört med allt annat där vi sköljs över hur den perfekta kvinnan/mannen skall se ut.

Sen är det väl sant att en majoritet en långt ifrån alla gillar kvinnor med stora bröst. Men att det finns många kvinnor med stora bröst i porr är en följd av att män vill se kvinnor med stora bröst och inte att vi gillar stora brst pga porren.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • 100kgpappa
    PrimitivMan skrev 2012-08-04 16:37:56 följande:
    Jag tror att porren har väldigt lite inflytande på män och kvinnors skönhetsideal. Jämfört med allt annat där vi sköljs över hur den perfekta kvinnan/mannen skall se ut.

Sen är det väl sant att en majoritet en långt ifrån alla gillar kvinnor med stora bröst. Men att det finns många kvinnor med stora bröst i porr är en följd av att män vill se kvinnor med stora bröst och inte att vi gillar stora brst pga porren.
    Märkligt att porren får skulden för att "idealet", då man matas med intryck från tv, tidningar, reklamer mm oerhört mycket mer än vad man får från porren. Porren har ju dessutom betydligt större variation på kroppar än vad tex klädesmodeller har.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden jämför killar porrtjejer med deras egna tjejer?