Inlägg från: Millan83 |Visa alla inlägg
  • Millan83

Tvättmaskin och torktumlare i ett, eller separat tvättmaskin och torktumlare?

Vi har en kombinerad! Ny och jättebra! Är jättenöjd!

• Millan83

Tumlar dock inte så ofta men det har funkat bra när vi gjort det. Hade ingen tumlare innan men nu när vi ska få barn kändes det som en bra grej att ha. Har ett torkskåp som jag hänger i och ibland får det torka tvätten också! tumlaren är toppen för handdukar och sängkläder ju!

• Millan83
    KimPossible skrev 2012-08-05 01:01:45 följande:
    Ja, den där var ju lite annorlunda.. 6 kg tvätt och 6 kg tumling, då funkar det säkert även med lite större lass handdukar och lakan. Och A-klassad, de flesta torktumlare är vad jag förstått B-klassade, om de inte är jättedyra.
    jassikan skrev 2012-08-05 00:53:33 följande:
    Två separata, en tvätt och en tumlare. Skulle inte köpa något torkskåp eftersom de, som redan skrivits, inte 'r så effektiva. Så vitt jag vet drar de mycket ström i förhållande till resultatet.
    Ja, torkskåp brukar dra mycket el. Förutsatt de är på då, man kan ju som Millan skriver hänga tvätten där ändå och låta den självtorka.  

Ja, den verkade bra när vi letade och vi har bara plats för en maskin också om vi inte skulle riva ut en massa bänkar och bygga torn, vilket inte kändes lockande! Torkskåpet stod där när vi flyttade in så det blir kvar! jättesmidigt att hänga i, som sagt!
Svar på tråden Tvättmaskin och torktumlare i ett, eller separat tvättmaskin och torktumlare?