• Anonym

Ni som använt dermaroller/dermastamp mot bristningar och celluliter, har det hjälpt?

Jag är jättesugen på att testa. Har du testat och har det hjälpt? Jag är ganska påläst om att man ska rolla 4-5 gånger i veckan för snabbt resultat samt att man ska använda krämer med vitamin C osv osv. Jag har sätt vissa för och efterbilder, men jag är sugen på mer.. vill höra från "riktiga" människor, det andra kanske bara är reklam menar jag.  

• Svar på tråden Ni som använt dermaroller/dermastamp mot bristningar och celluliter, har det hjälpt?
  • saragunnarsen
    Anonym skrev 2012-08-05 15:05:07 följande:

Jag är jättesugen på att testa. Har du testat och har det hjälpt? Jag är ganska påläst om att man ska rolla 4-5 gånger i veckan för snabbt resultat samt att man ska använda krämer med vitamin C osv osv. Jag har sätt vissa för och efterbilder, men jag är sugen på mer.. vill höra från "riktiga" människor, det andra kanske bara är reklam menar jag.  

Ja den funkade perfekt för mig, men jag köpte en elektronisk dermastamp som tar alla hudbesvär på alla områden, för man kan justera längd på nålarna och hastighet om man vill! Jag köpte min på www.e-dermastamp.se! Jag rekommenderar den verkligen, den är mindre smärtsam också! Skrattande
  • saragunnarsen
    malinpersson skrev 2014-10-12 15:51:29 följande:

Köpte en elektronisk dermastamp för ett par månader sedan på www.e-dermastamp.se och den funkade jättebra, gör inte speciellt ont och behandlingen går fort :D

Ååh vad kul att den funkade för dig med! Den är verkligen otroligt bra!
  • Anonym (syrran)

Jag  beställde först en dermastamp och fick bort min ärr på fingrarna, sedan kände jag att jag hade ärr och bristningar över hela kroppen, kändes som jag behövde läggas in på verkstad ;) så nu använder jag en dermastamp,jag fick till och med bort mina åderbråck också. Har någon testat kollagen masken?

Svar på tråden Ni som använt dermaroller/dermastamp mot bristningar och celluliter, har det hjälpt?