AW76 skrev 2012-08-07 09:54:17 följande:
Är beredd att hålla med dig ts. Det är lite väl stor hype kring POP. Själv har jag inte märkt av den fantastiska kvalitén som alla fans pratar om, har råkat ut för ett flertal POP-plagg som har gått sänder, blivit tvättblekta, nopprat sig, dåliga sömmar etc.
Min dotter är inte heller ett fan av POP. Hon har starka åsikter om kläder, vad hon gillar, så POPs starka grälla färger och konstiga mönster går oftast bort. Chansade på rean nu och köpte ett par turkosa tajts (ganska starkt turkosa) och ett par röd-vit-prickiga tajts. Nähä då, de gillades inte, så det var nog sista gången jag handlade där.
Kikar in i POPs klädtråd ibland (tittar även in i andra klädtrådar), och något som fascinerar mig är hur folk syskonmatchar sina barn. Hur fan lyckas de? Har barnen ingen egen talan? Jag skulle ALDRIG kunna syskonmatcha min dotter med hennes storebror. Hon väljer själv! Förstår inte "syskonmatchningfenomenet", tycker det är lite väl hysteriskt...
Precis det har jag också tänkt på

speciellt då det oftst inte är småbarn utan barn på 6-9 år som är identiska med småsyskon. Min mamma försökte med mig och min bror och vi båda hatade det