• Anonym

Smisk

Gillar att få smisk. I vår relation är det dock alltid som bestraffning, aldrig i samband med sex.

• Anonym
    reflections skrev 2012-08-08 02:54:38 följande:
    Som bestraffning, eller under älskog; svaret är: jaa!

Hur vanligt är det att man gillar smisk både som bestraffning o vid sex? Är ju två rätt olika sätt att få smisk på, även om båda skulle utdelas med handen.
  • Anonym

Jag måste erkänna att jag saknar min "magister" Som jag kallade han i största hemlighet och det som hände bestämde vi innan... Vi ses inte nu så ofta längre han och hans fru flyttade till en annan stad. Han kom och hälsade på mig och jag fick vara hans olydiga lilla slavinna som han smiskade och njöt av. 

• Anonym

Ja, det är enormt upphetsande och det som får mig mest blöt helt klart! Alltid trevligt med variation men jag ligger gärna över knät. Livrem ger en skön smärta!

Jag skulle vilja vara med om en fysisk bestraffning någongång, min man ger mig aldrig smisk som straff utan mest som förspel. Jag skulle vilja känna den där känslan av att jag inte styr utan han. Nu slutar han så fort jag gnyr lite och då utmanas man inte. Men jag är ändå tacksam att han vill alls.

• Anonym

Jag är ju absolut tacksam för det jag får och påhittade styggheter som jag gör som leder till smisk. MEN helst av allt vill jag att det är en smula mer allvar än skoj för jag tänder verkligen på känslan av att känna mig riktigt skamsen för något jag gjort och det kan jag inte göra inför alla givetvis men någon utvald. Och sedan bli bestraffad för det och inte kunna påverka utan helt lita till vad han tycker att jag förtjänar. Jag hoppas på att få uppleva det någon gång!

• Anonym
    VälforMulerad skrev 2012-08-17 09:41:33 följande:
    Här berör du något som tillhör dominans-paradigmets kärna: förhållningssättet till gränser!

Och det gärna får vara lek, men inte ironi; gärna distans och humor, men under det något annat. Den allvarsamma leken.
    Instämmer till fullo!
  • Anonym
    Anonym (Smisk) skrev 2012-08-06 03:48:41 följande:
    Är jag ensam om att tända på att få smisk? Lite lagom men utan att få blåmärken.
    frågan man fortf om man e ensam om det ?? wow
  • Anonym

Kul att läsa alla intressanta inlägg. Jag och min fru såg en intressant sida som handlar om smisk och fetisher. Den heter fetishforum.se
    Man kan även maila in bilder, köp och sälj mm.
    Lite få medlemmar just nu bara 

// Sand 

• Anonym

Har just upptäckt att min tjej går igång ordentligt på lite smisk. Hade jag ingen aning om efter 15 år tillsammans. Att jag lyckats missa det för det är ju riktigt trevligt på rätt nivå. Hon lyser upp som en sol när jag förklarar att det är dags i kväll för att lägga upp rumpan i mitt knä. Kul att dominera henne också och man märker att hon gillar det. Jag är egentligen inte så dominant, men har fått skärpa till mig på den fronten. 

• Anonym

Jag har nog alltid varit alldeles för mjäkig i sängen och har nog aldrig lyckats tillfredsställa henne egentligen. Har väl märkt att hon gillat lite hårdare tag, men inte såååå väldigt. Hon har väl inte heller varit så tydlig med att hon gillat det så mycket. Vi kör mjuksex också, men det är härligt att varva med hårda tag. Hon säger att hon får skönare orgasmer när hon är bunden eller när jag håller ett strypgrepp. Favoriten är när hon står på alla fyra och svankar allt vad hon orkar när jag håller ett kraftigt tag i håret. Gärna ordentliga smällar på skinkan med handflatan. Smisket är ett perfekt sätt att bygga upp rätt upphetsning, men jag skulle nog inte klara att smiska på henne för hårt. Vi får väl se vart gränsen går Härligt att det alltid finns mer att upptäcka tillsammans.

Svar på tråden Smisk