• Anonym (Smisk)

Smisk

Är jag ensam om att tända på att få smisk? Lite lagom men utan att få blåmärken.

• Svar på tråden Smisk
  • Minxx
    Anonym (smiskate) skrev 2012-08-06 23:31:36 följande:
    okej skulle du kunna tänka dig få smisk som bestraffning likt den flickan du såg?
    hur gillar du få smisk om du fick beskriva då?
    längesen sisst kanske e dags att bli uppsmiskad snart igen då?  
    det är verkligen dags! bestraffning är inte min grej, annat än som fantasi...
  • reflections

Som bestraffning, eller under älskog; svaret är: jaa!

• Anonym
    reflections skrev 2012-08-08 02:54:38 följande:
    Som bestraffning, eller under älskog; svaret är: jaa!

Hur vanligt är det att man gillar smisk både som bestraffning o vid sex? Är ju två rätt olika sätt att få smisk på, även om båda skulle utdelas med handen.
  • eber4
    Anonym (smiskate) skrev 2012-08-06 23:31:36 följande:
    okej skulle du kunna tänka dig få smisk som bestraffning likt den flickan du såg?

hur gillar du få smisk om du fick beskriva då?

längesen sisst kanske e dags att bli uppsmiskad snart igen då?  

Ha ha

"hej jag behöver stoff att onanera till. Snälla skriv. Och så passar jag på att lägga ut en liten tråd OM det skulle vara så att du har som hobby att knulla okända"
  • Anonym (Submissive)

Smisk, liggandes över hans knä, hårdare och hårdare tills jag försöker vrida mig ur hans grepp, är fantastiskt.
    Inte som bestraffning, utan i rent njutningssyfte ;).
    Livremmen är också väldigt trevlig.  

• Anonym (Submissive)
    Minxx skrev 2012-08-06 19:24:58 följande:
    Det finns inget skönare än smisk...det gör mig så kåt. Jag minns fortfarande första gången jag blev riktigt våt av en bild, det var en skolflicka som låg och väntade på att bli bestraffad med rotting. Hon låg böjd över en möbel och rottingen balanserade på hennes nakna rumpa.

Åh rotting är ännu mer fantastiskt...
  • Anonym (smiskate)

smiskar gärna en flicka som behöver smiskas

• reflections
    Anonym skrev 2012-08-08 07:33:56 följande:

Hur vanligt är det att man gillar smisk både som bestraffning o vid sex? Är ju två rätt olika sätt att få smisk på, även om båda skulle utdelas med handen.
    Olika ja, men båda är intensiva upplevelser som med rätt person stärker banden mellan oss.
  • CarinaL26
    Anonym skrev 2012-08-08 07:33:56 följande:

Håller med om att det är 2 helt olika upplevelser, men jag älskar dem båda!
  • Truth
    reflections skrev 2012-08-08 16:40:04 följande:
    Olika ja, men båda är intensiva upplevelser som med rätt person stärker banden mellan oss.
    En mans kvinna
Svar på tråden Smisk