Dag 1 Nutrilett:) Häng på, och peppa varandra! :)
Heja heja heja! Är inne på min andra vecka med start idag!
Heja heja heja! Är inne på min andra vecka med start idag!
Godmorgon ! Jag har tappat -3,8 på 8 dagar :) idag är min 8:e dag och det känns kanon. De första dagarna hade jag ont i huvudet.
Mitt bästa råd är att försöka undvika allt annat än vatten och shake. Allt annat triggar igång hjärnan och det blir svårare att än innan. Så försök att hoppa frukt och annat. Om det krisar. Ta ett kokt ägg eller en skiva kalkon.
Önskar även dig lycka till :)
In du klarar att baka bullar utan att provsmaka blir du min förebild! Wow det är strångt! Heja heja, klart du klarar det :) kram på dig.
Jag har hört att tuggummi kan stoppa upp ketosen. Men jag tar ett ändå ibland. Mitt bästa tips är att borsta tänderna efter varje måltid och kanske även där i mellan.
Hur gick bullbaket?
Heeeeeej igen :)
Vad snäll du är som hjälper till med bakandet inför en födelsedag. Vit choklad är juh godumligt gott. Jag gör en vit kladdkaka som är amazing. (jag gillar oxå att baka, vi kanske kan byta lite recept sen när vi börjar äta igen?)
Kul att du oxå ska köra 3 veckor. Det ska ju jag med. Lördagen den 25/8 är det kräftskiva och då ska jag äta en liten bit paj och några kräftor och sippa i mig ett gott vin.
Vilka bra delmål du har. Jag brukar ha liknade. Gjorde dock naglar precis och håret oxå ;) men lite nya kläder kommer det lätt att bli.
Ska kolla bloggen :) Laila är en favorit för mig.
Jag har kört shake förr. Och har sedan jag slutade gått upp hela 14 kilo! Så jag ska se till att dessa 14 försvinner först, nu ca det ca 10 kilo kvar av de 14.
Har massor kläder som är försmå :( men om 3 veckor är jag nere igen. Och då har jag ca; 6 kilo att tappa innan jag är i "mål"
Hur ser din plan ut?
Nu börjar jag bli stressad. Efter 9 dagar på shake har jag tappar 4 kilo. Har 17 dagar dagar/ invändningar kvar till den 25/8. Jag måste alltså tappa 0,6/dag för att fixa det. Just nu känns det tufft. Men jag ska inte ge upp!
Kul att vi har nästan lika mycket att tappa :)
Nu fokuserar vi på att tappa 10 kilo ned shake så snabbt som möjligt :)
sen har vi nästan lika mycket kvar att losa. Jag har 6 kilo och du hade 5!
Hur lång är du?
Klart du går ner lite över natten.
Tänk på att det är viktigt att få i sig alla påsarna / dag. Om vi äter för lite så kommer vi inte att tappa något alls :)
Trevlig onsdag
Kul att vi har "hittat" varandra. Jag är 170 lång.
Jag väger mig varje morgon, mest för att hålla koll på mig själv. Vet att bäst är att bara väga sig en gång / vecka. Men alla är vi olika. Jag behöver "bekräftelse" varje morgon.
Njaaaa än så länge ser nog ingen. Men jag har gått upp dessa 14 sen mars typ. Och innan mars hade jag som mest gått ner lite mera än 34 kilo. Sååå många har "missat" att jag hade gått upp lite igen. Men jag är snart tillbaka på min minsta vikt. Bara 10 kilo kvar :) weeeeeeee
Nu ska jag åka till jobbet. Önskar fig med en fin dag. Kram
Jag gick ner 34 kilo med hjälp av just shaks.
Fast under ca; 1 till 1,5 års tid. Tog det i olika etapper. Men nu hade 14 kilo smugit sig på mig igen. Och de ska bort först. Idag är det bara 9,7 kvar ;)
Tills jag är på min läääääägsta vikt :) woooooooow! Målet är att vara där den 25/8.
Jag jobbar på kontor, sitter eller står ifrån 8-16:30. Ska träffa en PT på måndag som har lagt upp ett träningspass på 35 min. Så att jag kan träna på gymmet. Gymmet ligger 5 min ifrån kontoret! Ska träna 3 gånger / vecka. En kollega har precis börjar på samma gym och vi ska gå ihop :)
Har en crosstrainer hemma som står och dammar, den borde jag använda :)
Igår bokade jag hotell i Stockholm i december, jag och en väninna ska bo på hotell och äta god mat, julshoppa och njuuuta en hel helg :) jag lääääääääääängtar :)
Hon kör oxå shake, så det kan bli en stor morot att tappa i vikt inför Stockholms shoppingen :)
Hur gick dagen i går för dig???
Hej! Ååååå jag är oxå svag för Kinamat :) åååå.
Ikväll tig jag två stekta ägg istället för en shake, brukade förra gången ta ett eller två kokta alt stekta ägg. Och jag gick ner ändå.
Får se vad vågen säger i morgon :)
Skriver mera i morgon :) kram på dig