• Karlstadtös

presenttips till 4-åring

Vår dotter fyller snart 4 år och det känns som om hon redan har allt. Några förslag på vad man kan önska sig? Vad gav ni era barn? Behöver fler idéer!

• Svar på tråden presenttips till 4-åring
  • Nyfiken gul

vår 4-åring fick nyttoprylar eftersom han också har massor med saker. Och han blev faktiskt glad över det.

Ny badrock
    Foppatofflor till dagis 
    Gummistövlar 
    Egen nessecär med tandborstfodral, duschkräm och solskyddskräm (vi åker utomlands snart) 
    Matta till rummet
    Nytt sängöverkast 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • nea81

Vår tjej fick mycket pyssel i 4-årspresent.
    Pärlor till halsband, pärlplattor, gips, färg, böcker för att lära sig
    siffror och bokstäver. Och en mycket uppskattad "trätavla" med färglada
    små träbitar, spik och hammare för att bygga en egen tavla

Sen var (och är ännu) allt prinsesslikt uppskattat - glittriga skor,
    klänning, diadem, hårspännen etc.  

Lavalampa till rummet? Sängkläder/filt/kudde/handduk med favoritfiguren?

Pussel, spel och böcker brukar också alltiud vara kul med nytt     

• Karlstadtös

Tack för tipsen! Badrock kan hon behöva en ny. Ipad har inte ens vi vuxna, haha. Pärlor, pussel, spel och böcker önskar vi varje år, så det har vi redan med.

• anyXX

Pysselgrejer älskar mina barn, papper, klister,ärmen, glitterlim.... Etc... Sånt går åt:) i övrigt fick hon en sittsäck nyligen o den älskar hon.

flicka 2008 & pojke 2010
  • Karlstadtös

Ja, ny sacco kan vi ju önska, för katten kissade i den gamla. Foten i munnen

• Lilaa

Ny fin ryggsäck med tillbehör som matlåda och dricksflaska som hon kan ha på utflykter. Filmer, barbie.

• Karlstadtös

Lego, playmobil, filmer, Barbie och böcker går alltid hem, men finns redan en del av det här. Ryggsäck har hon redan en ny fin. Det känns hemskt detta med vad de har grejer! Hon har ju mycket av mina leksaker som jag hade som barn och så har hon fått mycket av storebror. Tack för tipsen! Funderar på upplevelser som tex biobesök etc.

Svar på tråden presenttips till 4-åring