• gosingen

jag är gravid!!!!!

Har haft alla tänkbara graviditetssymptom man kan nu, vilket egentligen inte är så ovanligt.. det brukar mera vara undantag än regel före mens.. Men döm om min förvåning då jag idag fick plus på teststickan! Resultatstrecket var mycket starkare än teststrecket. Men det känns helt otroligt, kan inte fatta att det är sant! Prövade ringa åt min man, men han svarade inte, hela kroppen skakar och jag har gråtit av glädje. Känns så otroligt!

• Svar på tråden jag är gravid!!!!!
  • Analuna

Ett stort grattis och lycka till!

• Joffe

Grattis !!!
    Det är säkert ingen fara alls om du drack i helgen. Bebisen får ännu inte näringen på det sätten! Detta blir jättebra skall du se.

• Ottina

Ojojojoj hoppas du har fått tag på maken nu.......................NJUT !!!

• gosingen

Tack alla ni gulliga människor! Ni är de enda som delar hemligheten med mig ännu. Å mannen då förstås. Jag går runt å njuter i fulla drag av att vara illamående åt lukten i kylskåpet och av mina spända bröst. Det får det att kännas lite verkligare för mig. Hoppas bara att allt går bra. Är ju så mycket som kan gå fel.. I synnerhet den här första tiden, jag är ju bara en dag över BIM ännu.. Men jag ska försöka bara njuta av att vara gravid nu, och över världens bästa nyhet "att vi kan få barn tillsammans"!

Ha en underbar dag allesammans och sug åt er graviditetsbaciller! Det är ofattbart hur många jättefina, underbara människor som finns här, som skulle bli de bästa tänkbara föräldrar, men får vänta och vänta på sitt plus.. Lycka till ni allesammans, dagen ni väntar på kan komma då ni minst anar det! Kram!

Svar på tråden jag är gravid!!!!!