Inlägg från: Skit i det du |Visa alla inlägg
  • Skit i det du

"Rubbad" vän efter GBP?

Anonym skrev 2012-08-07 18:43:15 följande:
    Varför skulle de förändras?

Jag ifrågasätter inte era upplevelser
    utan undrar bara om trolig orsak.
    Man förändras ju ganska snabbt i kroppen. Många har lidit av ett självhat pga fetman men när man går ner i vikt så måste man arbeta med det.
    Man får ett annat bemötande från omgivningen, man orkar och kan göra mer saker.

Sen om det beror på att man själv öppnas upp eller inte kan man ju aldrig veta.

Från att ha fått leta kläder och skämts så kan man ha mer normala storlekar.
    Man får nog en enorm kick av denna op.

Men sen dalar det ju.

Fast jag vet inte.
    Jag har blivit mer öppen och mer social. Vågar ha kundvagnsrace med min son i affären och skiter för det mesta i om folk glor för nu är det inte för att jag är fet.
    Man får analysera och rannsaka sig själv för att inte tappa fotfästet tror jag.
    Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Skit i det du
    Anonym skrev 2012-08-07 21:19:17 följande:
    Ni som svarat som själv har genomgått GBP - fick ni inget samtalsstöd före och efter?
    hahahahahahahah Du skojar?!?!?

Klart man inte får. Allt fixar ju sig med en operation. Sen mår jag toppisch ?
  • Skit i det du
    Anonym skrev 2012-08-07 21:19:17 följande:
    Ni som svarat som själv har genomgått GBP - fick ni inget samtalsstöd före och efter?
    Innan vore ganska meningslöst då man är såå fokuserad på att få operationen. Man skulle ljuga sig blå för att få den.
    Efteråt, ja då skulle det nog verkligen behövas!

Sen framförallt borde de aldrig bevilja en enda op till om de inte kan fatta vad allt löst skinn kan göra för psyket.
    Innan var man fet och skämdes för sin kropp och visade sig inte. Men det var inget mot hur iaf jag ser ut nu.

Jag får mage och bröst men allt satt ju inte där liksom. Och träna och bygga muskler så man inte får slapp hud, jo tjena.. 70 kg muskler då?
  • Skit i det du
    Marie-anne skrev 2012-08-07 21:58:23 följande:
    hm min mor gjorde inte gbp, men ett hjärtklaffbyte och fick käka citaprolam, och jag tycker hon blivit deppigare och mera anfådd och hon gnäller mer även om hon har alltid mer ont än mej, jämt!
    Nu förstod jag nog inte riktigt vad det hade med en GBP att göra?
Svar på tråden "Rubbad" vän efter GBP?