• Anonym

Vet inte hur jag ger mig själv orgasm /tjej

Jag har bara haft en pojkvän som jag vart sexuellt aktiv med och har aldrig fått orgasm.. Har fått sprut orgasm när han pullat vid g-pungten men annars när jag smeker med hud emellan på klitoris så känslan byggs upp så blir de intensivare. Men problemet är att istället för att jag känner nuuu kommer jag snart så känner jag mig irriterad och vill sluta? Någon som känner igen sig från era första orgasmer eller som vet om mer hur de ska kännas för vill veta vad jag gör fel? :$ Ska tillägga att de gör absolut inte ont eller är obehagligt men känner mer och mer att jag vill avsluta nu och då kan jag inte längre hålla emot och slutar...

• Svar på tråden Vet inte hur jag ger mig själv orgasm /tjej
  • Anonym

de då du ska fortsätta helt enkelt.........så får du se vad som händer ;) tvinga dig själv över kanten!

• Anonym (Mmm)

Det var exakt likadant för mig! Jag klarade liksom inte att komma över gränsen utan fick sluta för det blev för jobbigt. Mitt tips till dig är att ge dig inte! Jag körde med duschmunstycket och jag tror att jag till och med tog till den berömda elvispen :) och då fick jag världens orgasm. Sen började lära mig vad jag tyckte var skönt och känslan av när det börjar närma sig. Kan tillägga att jag aldrig har onanerat och så när jag var yngre så jag fick liksom lägga ner lite jobb på att lära känna min kropp som vuxen. Lycka till!!

• Anonym (duschen)
    Anonym (Mmm) skrev 2012-08-08 21:13:45 följande:
    Det var exakt likadant för mig! Jag klarade liksom inte att komma över gränsen utan fick sluta för det blev för jobbigt. Mitt tips till dig är att ge dig inte! Jag körde med duschmunstycket och jag tror att jag till och med tog till den berömda elvispen :) och då fick jag världens orgasm. Sen började lära mig vad jag tyckte var skönt och känslan av när det börjar närma sig. Kan tillägga att jag aldrig har onanerat och så när jag var yngre så jag fick liksom lägga ner lite jobb på att lära känna min kropp som vuxen. Lycka till!!
    Hmm... inte med duschmunstycket, UTAN duschmunstycket ska det vara, i alla fall för mig. Skruva loss duschmunstycket så att du får ett jämnt flöde ur slangen, mycket skönare mot klitoris. Variera flödet och fallhöjden tills du upptäcker vad som är skönt för dig. 
  • Madida

Prova dig fram och ge inte upp. När du känner att du vill sluta - sluta inte. Fortsätt.
    Det handlar om att hitta ett sätt som funkar för just dig. Jag vet inte hur känslig du är men du kan ju prova att köpa en liten vibrator av något slag. För många funkar det mycket bättre än att bara smeka med fingrarna. 

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym

kanske du inte orkar hela vägen för att du koncentrerar dig på knappen bara? rotera o rör runt på olika delar.
    duschen e skitbra för sånt eftersom du kan öka styrkan i trycket samt kyla/värme mm.  

Svar på tråden Vet inte hur jag ger mig själv orgasm /tjej