Okej tjejer vad vill han egentligen?
Sett fler såna trådar förut och nu är det min tur Detta kommer säkerligen bli ett långt inlägg så jag hoppas ni orkar läsa..
Jag var på kryssning i helgen med två tjej kompisar och innan vi går på båten så träffade vi på ett gäng grabbar som var i 21-22 års åldern (Jag är 25) som min ena kompis pratade med. Själv tyckte jag dom var så unga att jag inte ens orkade engagera mig i samtalsämnena överhuvudtaget.
Vi sa hejdåt till dom och gick åt varsitt håll in på båten. På kvällen när vi blivit fulla och gått ut till ett ställe på båten så skulle jag och ena kompisen gå till ett annat ställe och på vägen träffar vi en av killarna ur det här gänget (Vi kan kalla honom Simon). Simon ville följa med oss istället och lämnade sina vänner. Vi hade jätte trevligt och drack och pratade jag, Simon och ena tjej kompisen. Tillslut flirtar den här Simon mer och mer med mig och jag flirtar tillbaka och vi börjar kyssa varandra.
Efter några timmar skulle vi tillbaka till första stället där även alla hans kompisar var och vi satt med dom och hade jätte trevligt. Jag och tjejkompisen ville dock gå iväg och vara lite för oss själva så vi försvann i ca 1-1,5 timme. När vi kommer tillbaka ser vi bara alla hans vänner och Simon är borta. Han undrade nog vart jag tog vägen tänkte jag och efter ca 2 timmar tröttnade jag efter att ens leta efter honom.
Då dyker hans kompis upp (Vi kallar honom Magnus) och berättar för mig hur fin han tyckte jag var när vi först sågs tidigare innan vi gick på båten, jag skrattar bort det och känner mig väl fortfarande intresserad av Simon.
Klockan börjar bli mot 4 på morgonen och stället stänger så vi bestämmer efterfest med Magnus och kompisarna.
När vi kommer ner till deras hytt så ligger Simon och sover där. Jaha han gick alltså och la sig. Han vaknade till och sluddrade och såg allmänt äcklig ut helt plötsligt och jag gillade honom inte överhuvudtaget längre.
Magnus flirtar fortfarande och Simon somnar om. Tillslut fattar jag såklart tycke för Magnus och vi börjar kyssas istället. Jag spenderar hela natten med Magnus till tidigt på morgonen vid 8. Vi har inte sex men vi hånglar och pratar jätte mycket. Bland annat säger han att eftersom vi inte bor sådär jätte långt ifrån varandra vill han gärna komma och hälsa på mig helgen efter och jag sa att det skulle vara trevligt. Han frågar mig om jag hade kysst Simon tidigare på kvällen eftersom han hade fått höra det och jag berättar som det är att ja det hade jag ju gjort. Han berättar att Simon också hade kysst flera andra under kvällen. Men det struntar ju jag i nu eftersom jag plötsligt är galen i Magnus.
Vi säger hejdå vid 8 och han ger mig sitt nummer så vi kan ses när vi vaknar.
Jag och tjejkompisarna vaknar vid 11 och går ut på båten och dricker kaffe och pratar om gårdagen.
Jag skickar sms med Magnus och skriver godmorgon och vad han gör. Han skriver att han är i sin hytt och eftersom vi har hytten nära honom så går vi förbi där. Han kommer ut och ser glad ut för att se mig och ger mig en kram. Simon verkar lite förvirrad så jag undviker hans blick. Umgås med Magnus ett tag och några av våra kompisar. Han berättar att han tycker jag är det vackraste han sett och annat fint.
Vi hånglar och myser hela dagen och så börjar vi alla festa till det igen. Simon kommer för att festa med oss också så jag känner att jag nog behöver prata med honom om allt som blev konstigt och han ju hade somnat kvällen innan. Vi går iväg jag och Simon och Magnus skojar "Nej gå inte med Simon" .
Jag pratar med Simon och försöker på något vis förklara, jag skäms för att jag vet ju inte hur jag ska förklara eftersom jag verkligen är super intresserad av Magnus. Jag försöker bortförklara med att Magnus faktiskt sa att han ändå hade hållt på med andra tjejer. Simon säger att Magnus ljuger för att han själv varit ute efter mig. Vi säger att det är synd det blev som det blev och ger varandra en kram.
När vi kommer tillbaka till bordet är Magnus konstig och undvikande. Tillslut ser jag att även han och Simon går iväg för att prata. Min tanke var bara ånej detta kan bara bli fel. Och efter det pratade Magnus inte ens med mig eller satt bredvid mig från att tidigare hänga på mig i princip. Jag säger efter ett tag att jag gärna vill prata med honom så vi går iväg. Han säger att han nog gett mig fel uppfattning av Simon att han är en jättebra kille och jag inte skulle tro något annat. Jag säger att det inte spelar någon roll eftersom det ju är honom jag nu är intresserad av. Han verkade inte så intresserad alls längre men vi kysser varandra igen men han är väldigt tillbakadragen och försvinner någonstans hela tiden.
När vi kommer fram till Stockholm igen blir det snabba pussar och snabbt till våra bussar och åka hem till våra städer igen.
Jag skickar ett sms på bussen "Saknar dig redan" och jag får till svar "Och jag dig puss".
Tänker inte så mycket mer på det utan jag vet ju att han fortfarande är full denna dag så jag hoppas på att vi kan höras nyktra dagen efter istället.
Så nu till alla funderingar..
Dagen efter börjar jag skicka sms till Magnus
"Hoppas du hade en trevlig resa. Jag hade det jätte bra och det var kul att lära känna er alla. Hoppas vi ses igen"
Magnus svarar
"Klart jag hade trevligt jag träffade ju dig :* Hoppas jag med :)"
Jag svarar
"Jag vill träffa dig ganska snart.När kan du?"
Magnus svarar
"Kanske på lördag:)"
Jag
"Jag saknar dig"
Han
"Jag saknar dig också"
Jag skriver
"Dina läppar är underbara"
Han svarar
"Hela du är :)"
Vi blir vänner på facebook mellan dessa sms.
Jag svarar
"Jag är på dop nu men när jag kommer hem ska jag kolla igenom dina bilder på facebook "
Han svarar
"Nej gör inte det :s"
Jag frågar
"Varför?"
Han
"Det finns fula bilder där"
Jag
"Du är aldrig ful"
När jag kommer hem så skickar jag igen
"Nu har jag tittat på dina bilder och jag saknar dig ännu mer"
Han svarar
"Vad söt du är :)"
Jag minns inte exakt vad som skrivs mellan här men han svarar plötsligt inget mera alls. Kvällen börjar lida mot sitt slut och jag skickar ett sista meddelande innan jag går och lägger mig.
Jag
"Om du inte tycker det är för långt avstånd mellan oss eller något annat fel så vill jag gärna lära känna dig bättre"
På morgonen kollar jag telefonen och han har inte svarat. Jag väntar några timmar sen skickar jag ett nytt meddelande.
Jag
"Jag tar tystnaden som att du tyckte något var fel. Synd att du inte kunde vara ärlig
Han
"Jag sov bara hela dagen igår och nu jobbar jag"
Jag tänker hmm okej men då tänker jag också bara svara något trist så jag svarar
"Okej"
Han hör inte av sig under hela dagen och jag tänker på honom hela tiden med ett jobbigt pirr i magen.
På kvällen skriver jag igen och tänker att nu för det bära eller brista jag får helt enkelt fråga rakt ut vad felet är.
Han svarar inte på det heller. Jag tänker att jag inte ska höra av mig något mer och tar bort hans nummer.
Konstigt nog hade jag hunnit lära mig hans nummer utantill och blir arg på mig själv men skickar nytt meddelande igen.
Jag
"Det hade varit enklare om du bara hade bett mig dra istället för att undvika mig."
Han
"Jag vet bara inte vad jag ska svara"
Jag
"Vad menar du?"
Han
"Det jag skrev"
Jag
"Ja men alltså jag skrev ju igår att jag ville lära känna dig på riktigt är det det du menar? menade du inte det du skrev igår om att jag var underbar och så?"
Han
"Jao"
Jag blir helt kall och fattar ingenting hur en människa kan förändras så på en dag? Dessutom var han ju nykter dagen innan då han fortfarande var super gullig. Vad hände?
Jag svarar iallafall
"Kan du inte kommunicera normalt?"
Han
"Jag kan ju inte det. Det jag menar"
Jag börjar bli riktigt irriterad vid det här laget
Jag
"Du hade väl bara kunna säga om du bara hade velat ha sex så hade vi ju kanske kunnat gjort det istället för allt annat jävla skitsnack och onödig slöseri med tid"
Han
"Hahaha ok"
Jag fattar ingenting och börjar bli ledsen på riktigt
Jag
"Hahaha? Du är fan värre än mina barn!"
Där avslutas samtalet och jag känner mig väldigt nedstämt när jag går och lägger mig.
Kan såklart inte släppa det dagen efter och hatar mig själv för att jag skriver och skämmer ut mig återigen.
Jag
"Jag saknar dig fortfarande! Och jag vill inte tro att du är en player :("
Inget svar
Jag
"Vad fan är ditt problem?"
Han
"Jag jobbar"
Jag
"Tänker du någonting på mig?"
Han
"Ah"
Jag
"Vill du fortfarande komma på lördag?"
Han
"Jajemen om jag inte måste jobba"
Jag
"Vill du bara knulla mig? Svara ärligt för jag är på ändå"
Jag
"Ska vi festa då förresten?"
Han
"Aa om jag kan komma"
Jag testar skriva något som killar gillar för att få uppmärksamhet och se vad han går för.
Jag
"Klar tud kan;) Lovar dig en oförglömlig natt ;);)"
Han
"Haha guld ;P"
Jag
"Men kan du svara på första frågan om du bara vill knulla? Du vet att jag vill ändå så du kan vara ärlig"
Han
"Klart jag vill det"
Hädanefter har han alltså bara svarat på saker som tyder på sex och inte mina andra meddelanden och han skulle höra av sig senast fredag om han kan komma.
Förlåt att jag skrev så långt men alltså jag har aldrig fastnat för någon på det här sättet så här fort det är därför jag nästan är desperat haha och jag har aldrig fastnat för någon som är 21(!)
Så nu får ni säga...
Vad håller han på med? Varför gullig ena dagen och andra inte? Har han pratat med Simon eller var han dum i huvudet på riktigt? Jag kan ju inte tro det Jag vill inte tro det
Hjälp?