Lyckats gå upp 2 kilo på en dag PANIK!!!!
åT SJUKT MYCKET igår som vanligt är jag den största idioten på denna jord och nu har jag lyckats gå upp 2 kilo på e dag. Hur är det möjligt?? Nu stänger jag in mig, vägrar gå utanför dörren!!! :(((
åT SJUKT MYCKET igår som vanligt är jag den största idioten på denna jord och nu har jag lyckats gå upp 2 kilo på e dag. Hur är det möjligt?? Nu stänger jag in mig, vägrar gå utanför dörren!!! :(((
Äsch, äter du bara lite normalare portioner idag så ska du se att det är borta till imån :)
Jag brukar väga ca 2 kg mer på kvällen än på morgonen, för mig är det helt normalt iaf
Alltså, att de du åt skulle gått över till att lägga sig som fett på dig tror jag inte. De är nog bara vätska som försvinner om du kanske motionerar lite idag innan de fäster
Majoriteten av den vikten är vätska och skräp som ligger kvar i tarmarna. Du har inte gått upp två kilo fett på en dag! Ät bättre idag, drick mycket vatten och ta en promenad så ska du se att din vikt är betydligt lägre imorgon igen :)
Kram Newlywed
Låter som du är proppmätt.
Vad sägs om att öppna dörren och ta en promenad i det fina vädret?
Det är vätska. Absolut omöjligt att gå upp 2 kilo i fett på en dag. Alla brukar pendla 1-2 kg varje dag pga vätskeintaget, det är därför man enbart ska väga sig på morgonen varje dag för att se vad man "verkligen" väger.
Haha men snälla du, klart du är uppsvälld när du har smällt i dig så mycket salt mat. Om du bara väntar ett par dagar så kommer det ju "rinna av dig". ALLA pendlar 1 kilo upp och ner varenda dag, helt enkelt för att vi äter.
Du är medveten om att även mat väger? Det är inte direkt vakuum om du trodde det..
Har gått ner nästa all vikt jag gick upp förutom 0.5 kilo men dock är jag aktiskt rent visuelt gått upp, fått mera bröst , höfter även om vågen visar detsamma. Så det kan vara så att vågen inte hänger med vikt förändringen??
eller är jag ute och cykar? Är inne i min ägglosning nu o ska ha mens om en vecka.... Får panik att känna mig helt uppsvulen:(
Men det positiva är att jag återgått till nyttigt normal kost :=)