Inlägg från: Anonym (bisexual) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bisexual)

Min kille kan inte komma.....HJÄLP

Jag har lite samma problem med min KK!

Han har bara kommit två gånger ihop med mig, fast vi har haft väldigt mycket sex och jag kommer flera gånger vid varje tillfälle.. så jag känner mig otillräcklig, fast jag vet att han njuter osv. Vi har pratat om det, och han säger att han har länge haft svårt att få orgasm, speciellt ihop med en tjej.
    Jag hoppas att det ska bli bättre med tiden (att han ska bli mer avslappnad osv) eftersom jag vet att han har varit utan partnersex i flera år, och att han verkligen fokuserar på min njutning. Han är jävligt bra i sängen men jag saknar att kunna "ge en orgasm" bara för att jag ger mig den på det liksom.. måste lära mig hans triggerpunkter, tänker jag.

Jag är mest van vid att ligga med andra tjejer, och då har jag en känsla för hur jag ska handskas med fittan för att få tjejen att slappna av så mycket som möjligt, och jag har nästan alltid fått tjejerna att komma. Nu är det som att vara med en kvinna som är extra svår.. och dessutom inte "veta" hur kroppen fungerar. (kuk vs. fitta som jag själv har)

Vet inte om han är intresserad av prostatamassage, ska ta upp det vid tillfälle. Just nu spar jag långa naglar så det kanske inte är optimalt hehe..

Skönt o se iaf att det finns fler som honom!! Mer tips tack! Oskyldig

Svar på tråden Min kille kan inte komma.....HJÄLP