• peautiful

Foglossning till tusen !!!

Har sån jäkla foglossning så jag kan knappt sitta på rumpan för det gör ont i svanskotan typ. Har varit hos sjukgymnast vid två tillfällen men naturligtvis har jag haft mycket mindre ont de dagarna så det har varit svårt att "bevisa" hur ont man faktiskt har. 
    Vad sjutton ska man göra när man knappt kan sitta, inte kan stå särskilt längre och blir rastlös av att ligga i sängen / på soffan för länge?? 

• Svar på tråden Foglossning till tusen !!!
  • Little Miss C

Testa ett graviditetsbälte. Utan det kan jag inte gå många meter eller stå, speciellt inte när det strålar ut i benen, med bältet kan jag gå en liten stund.
    Jag ska nu testa vattengympa med sjukgymnast och  TENS apparat.
    Just vattengympa har jag blivit varmt rekommenderad av flera med foglossning.

• bumbibjörnen

Akupunktur! Hade foglossning från h-vetat m andra barnet. Grav.bältet funka till viss del men det som blev min räddning var nålar. Trodde inte på det innan men det räddade mig. Kan rekommendera det varmt! Jag gick en gång i veckan.

• peautiful

Har ett foglossningsbälte men det hjälper inte längre, funkade bara i början. Det är just att det gör ont även när jag sitter ner som håller på att ta död på mig. Har liksom ont i svanskotan. 
    Ska också testa vattengympa, börjar på måndag. Det råkar inte vara i göteborgstrakten eller ? ;) 

Svar på tråden Foglossning till tusen !!!