viochdu skrev 2012-08-14 22:07:02 följande:
Lilla pyret: men gud, då kan du ju testa idag och få plus. I den andra tråden fick en tjej digital på äl+7! Är du inte nyfiken?
Jo jag är nyfiken :) Men jag fick hem mina test idag....får se om jag tar ett test imorgon eller om jag håller mig tills efter resan....jag är så rädd för å bli besviken om det blir negativt! =/ Därför jag på något sätt valt att vänta ut mensen....! Nu är snart denna dagen över. Förra mensen kom på "cykeldag" 33 och idag har jag passerat dag 34. :) Så jag ligger väll på BIM+2 imorgon då :) En kompis till mig plussade inte förrän BIM+7! :O Det beror ju helt på hur snabbt ägget fäste osv. Men om de va ägget som fäste när jag vaknade av världens hugg i magen så vet ja hur de känns! När jag kommer hem från min resa ligger jag på BIM+8 så om inte mensen har kommit då kan det inte finnas annat än att jag är gravid (vilket jag hoppas på) :)
Håller mig just nu sysselsatt med inredning då min lägenhet ska renoveras i 5 veckor :) Det får mina timmar att gå! Nej nu ska jag ta en kontrollrunda till toan igen! Blir några vändor dit för att kolla läget! Har nån typ av värk men det är längre ner och strålar ut i ljumskarna!
Vilken ålder är ni här i tråden? Jag är 24år (men fyller 25 om 4mån)