• viochdu

Första försöket startar nu..... Barn nr 1

Hejsan.

Är inne på första försöket nu med barn nr1.

Tänkte om det va fler "nybörjare" som vill följas åt till ett plus.

Vet att det finns många trådar men jag vill ha en tråd där jag lär känna alla direkt. 

Häng på. 

-Vi längtar efter dig-
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 17:17
    Här är länk till våran ÄL och BIM lista:
    www.familjeliv.se/Forum-1-336/m66370199.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-19 11:12
    Här är länk till våran Bildtråd.
    www.familjeliv.se/Forum-1-336/m67619248.html
  • Svar på tråden Första försöket startar nu..... Barn nr 1
  • Semlan87

Jäkla skit axsson! Stor kram till dig och hoppas att du finnar lite tröst i att ni kan få hjälp nu! Så orättvist att du ska få vänta så länge!

• xerxes93

Neee!! Jävla mens... Men tur i oturen att det är sommar! Allt känns lite lättare med lite sol. Å värme :) kram på dig!

• xerxes93

Åh, det hade ju vart illsköj å träffas!! Men har och för mig att vi alla bor väldigt utspritt... En grej ja tänkt på (om alla har fb?) är ju å kanske starta en sluten grupp där? :)

• Pillllan
    xerxes93 skrev 2013-07-10 20:55:21 följande:
    Åh, det hade ju vart illsköj å träffas!! Men har och för mig att vi alla bor väldigt utspritt... En grej ja tänkt på (om alla har fb?) är ju å kanske starta en sluten grupp där? :)
    Ja jag är i bohuslän och har för mej att jag är typ ensam här på västkusten?!
    Men det där med fb hade ju vart något Glad  Va tycker resten av ligan!? 
  • Empis

Fb låter trevligt! 
    vi kanske skulle göra en "hemlig" grupp, bara vi i  tråden?

Pilllan, jag är typ västkustare! Bott i götet innan men nu en liten sväng om in mot Borås så är i trakten ;)

Vart på RUL idag och det visade en frisk och pigg liten pojke :) Blev framflyttad en dag till 1 december ;)
    Skall försöka lägga upp bild i bildtråden men den brukar krångla så då lägger jag i mitt album istället ;) 

• LillaPyret

Fb låter kanon :) har läst i flera trådar där dom startat en sluten grupp på fb :)

Själv bor jag uppe i Värmland och jag tror jag är ensam här uppe! :/

• LillaPyret

Åh grattis Empis! Blir fler små prinsar i tråden :) jag blev också framflyttad på RUL och hade gått 1 dag längre i grav än vad min bm räknat ut :) hehe!

Svar på tråden Första försöket startar nu..... Barn nr 1