Att bli oskyldigt dömd för ett brott som du inte begått
Jag har väldigt svårt att känna sympati för folk som dömts för brott(lägg märke till 'dömts' och inte bara anklagats) efter rättegångar.
Min sympati finns hos offren inte hos alla de på våra fängelsen som högt hävdar att de är oskyldigt dömda, dessa brösttoner verkar vara något som många gärna tar till oavsett om de fortfarande är i fängelset eller har avtjänat straff.
Visst händer det att oskyldiga döms men de utgör inte nåpgon majoritet och på det är det fortfarande fler skyldiga som går fria än oskyldiga som döms och jag tvivlar starkt att merparten av de som dömts för brott är så oskyldiga som det påstår sig vara.
Jag har väldigt svårt att känna sympati för folk som dömts för brott(lägg märke till 'dömts' och inte bara anklagats) efter rättegångar.
Min sympati finns hos offren inte hos alla de på våra fängelsen som högt hävdar att de är oskyldigt dömda, dessa brösttoner verkar vara något som många gärna tar till oavsett om de fortfarande är i fängelset eller har avtjänat straff.
Visst händer det att oskyldiga döms men de utgör inte nåpgon majoritet och på det är det fortfarande fler skyldiga som går fria än oskyldiga som döms och jag tvivlar starkt att merparten av de som dömts för brott är så oskyldiga som det påstår sig vara.
TS verkar överdriva en hel del i sina inlägg, att man blir dömd trotts bevis för att kvinnan ljuger.
"De skiter fullständigt i om man är skyldig eller ej."
Jag har fakta, jag har bevis men ni kommer aldrig att få se dem...
TS verkar skyldig.
Det händer att skyldiga vill "hämnas på systemet" och drar snyft historier.
Var inte så länge det skapades en tråd om liknande, vårdnadstvist, motanmälan mm. kvinnojouren är ond. TS hade även jiddrat med soc på Twitter, skumt.
Jag skulle inte vilja hamna i en vårdnads tvist mot en psykopat eftersom man kan ligga pyrt till men då handlar det om skådespel och ord mot ord inte att systemet skiter i bevis.