Att bli oskyldigt dömd för ett brott som du inte begått
Jag är en av dessa, tråkigt nog många som drabbats av korrupt rättsväsende, det var som en film,,och jag lever nu som uteliggare och på flykt..inte trygg någonstans..och ständig rädsla att i detta morderna samhälle bli uppkollad, dvs vänner och bekanta existerar ej efter denna påföljd.
Inte en ända bevisning på flertalet grova misshandlingar, och våldtäckt med fingrarna påstod de, och transportstyrelsen beslutade att ta ifrån mig körkortet då målsägande sagt att jag tog droger...polisen har aldrig gjort något drogtest och jag har under 25år av innehav av körkort haft max 2-3 parkeringsböter.
Mitt material av bevis och riktig berättelse avvisades av utredare som enligt lag skall vara objektiv.
För att kunna rubricera en misshandel krävs det bevis...hur kan man annars avgöra om den eller nu dessa påstådda var grova? Kanske var ringa?.'kanske ej var några?
Har varit uteliggare nu i 4 år och helt utslagen och våldtagen av mitt egna land.
Vem skulle våga eller vilja ta mig i försvar och få upprättelse? Ser mörkt ut..som framtiden...om man kan kalla det så.
Hade jag bott i annat land...söder ut..och med detta så hade jag blivit oskyldigt avrättad...men nu endast levande död.
Tack Sverige och Leif Silbersky som sov under hela dramat,,,varför vara vaken,,han får ju betalt av de dömande oavsett vinst eller förlust. Snacka om korruption.
Tack för mig, dags för en konservburk vita bönor och solvarmt vatten.
/Fördömd för alltid.