Att bli oskyldigt dömd för ett brott som du inte begått
Ahh är så jäkla glad att det aldrig hände mig, men det var nära. En tjej jag hade gjort slut med vägrade acceptera det och stalkade mig och gick aldrig hem utan satt utanför min dörr. Dum som jag var så släppte jag in henne i natten till slut och gav henne lite mat och bad henne sova i gästrummet.
Hon fick utbrott och slog mig och sen sig själv i ansiktet och ringde polisen på mig. Innan polisen kom bad hon om förlåt och sa att hon skulle säga sanningen till dom. Jag gick upp till lägenheten igen och väntade in dom.
Det var 2 kvinnliga poliser. Den yngre ville typ skjuta mig rakt av. Men den äldre, som hade erfarenhet varning räddare. Jag berättade allt i detalj. Och dom ringde hennes mamma då hon bodde hemma fortfarande. Hennes mamma var även min räddare där också, då hon visste direkt att hennes dotter inte alltid var så normal.
Men den kvällen stod jag där och var nära på att bli inplockad. Herregud. Men tjejen sa att det fanns en anmälan på mig (jag visste inte alls hur de här sakerna fungerade och vet knappt det än idag heller). Men att hon kunde ta tillbaka anmälan igen i utbyte av... Sex!
O eftersom att jag både är mörkhyad och var lite äldre än henne så vågade jag inte säga emot då jag hade blivit dömd rakt av i en rätt.
Så hon fick våldta mig ca 10 gånger.
Fy fan vad jag hatade henne. Än idag äcklas jag av henne.
Jag beklagar djupt till er som har blivit drabbade och åkt dit på något som inte ens är sant.