Att bli oskyldigt dömd för ett brott som du inte begått
Fast det tidningarna skriver uppger inte honom vid namn o det du har skrivit i TS säger nog mycket nog !
Fast det tidningarna skriver uppger inte honom vid namn o det du har skrivit i TS säger nog mycket nog !
Svenska rättssystemet funkar inte så här ! TS anser att det som står i tidningarna är att hänga ut han , det har ju många människor redan läst ?
Det finns inte en artikel på nätet i nån tidning som stämmer överens med TS berättelse !
TS vill inte svara på vissa frågor !
Den som är " oskyldigt dömd " accepterar sin dom o vill inte gå ut i media som är det absolut effektivaste sättet att få rättsväsendet att reagera !
Några av anledningarna att jag inte tror på detta !
Nä inte om alla domar men en oskyldigt dömd som aldrig varit dömd tidigare som misshandlat en tjej så svårt att det leder till fängelse det skulle stå i tidningar
Men han var väl inte dömd innan misshandeln skedde ? En så allvarligt misshandel skulle uppmärksammas innan domen kommer innan rättegången o sen följas upp ! Media funkar så , allt som polisen går in kommer dom över i stort sätt
I Sverige är det hårda krav på bevisning innan man dömer , hellre fria än att döma om man inte har tillräckliga bevis ! Därför har vi många skyldiga som idag går fria för bevisen är för klena ! Så denna situation är unik o därför väldigt intressant för en som mig !!
Det är TS blogg tror jag då tråden är startad innan blogginlägget skrevs :)
Tur man hann läsa innan då ! Nu vet man ju mera var man ska läsa om detta fallet
Då kan vi läsa om det i tidningarna imorgon om du kopplat in dom nu !
Fin blogg du hade , kul läsning
En dom får vem som helst ta del av genom att kontakta tingsrätten
Är det ju ingen som gjort heller
Har inte sagt ett ord om vem hon är
Eftersom bloggen togs bort /doldes när den kom upp i tråden så är jag säker på att den är hennes ja , det var dessutom en kvart mellan inlägget här o blogginlägget
Som har rätt att döma men det görs sällan ! Om du googlar lite så vet du oxå hur det funkar
TS som skrev att journalister nu var inkopplade inte jag , dom är alltid snabba att skriva om såna här saker !
Sovdax
Någon anonym , många såna här nu