• Anonym

Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...

Jag är tillsammans med världens omtänksamma pojke. Han är verkligen sjukt fin och allt på samma gång som man bara önskar sig. 

Han är då 19 och jag 17. Nu tjatar han att jag ska duscha med han osv osv, jag vill men skäms om min kropp... vad gör du och din partner när ni duschar? Bar duschar ni eller gör ni något annat... Snälla skulle jag kunna få lite pepp så jag vågar? 

• Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...
  • Anonym
    Fia 28 skrev 2012-08-10 13:42:57 följande:
    Om du vågar ha sex med honom så vågar du väl även duscha med honom? Förövrigt duschar jag alltid ensam..
    Vi har det alltid mörkt när vi har sex, nu kommer det vara ljust när vi duschar... 
  • Anonym
    niagara skrev 2012-08-10 13:45:18 följande:
    Vad vi gör? Tvålar in varann och nuppar.. Vad annars?
    Jag har aldrig duschat med någon kille förr så det är därför jag frågar... 
  • Anonym
    Blaha skrev 2012-08-10 13:45:35 följande:
    Ha ljuset släckt första gången? Då kommer ni säkert skratta också, lättar ju alltid upp stämningen.
    Smart ide, tack så jätte mycket! :)
  • Anonym
    liliou skrev 2012-08-10 13:46:52 följande:
    Tänd levande ljus i badrummet, släck lampan, klä av dig naken och sätt på vattnet och ropa på honom "Ville du spara vatten och duscha tillsammans eller?"
    Då är det mörkt, varmt och mysigt. Han kommer inte bry sig om hur du ser ut. Han har redan accepterat dig om ni har haft sex. Njut av din kropp istället för att skämmas för den.
    Aw låter supermysigt! :D Tack! 
  • Anonym
    Mandiisen skrev 2012-08-10 13:49:18 följande:
    jag och min pojkvän har varit tillsammans i kanske 2år och ibörjan så ville jag alltid ha släckt när vi hade sex.
    men alltså du ska veta. din kille älskar dig för den du är. han tycker din kropp är underbar även fast du inte gillar den. du tycker säkert hans kropp är fin. eller hur? för du ser ju inga fel ed hans kropp. så vrf skulle din pojkvän se några fel på den han älskars kropp??

Snacka med honom om du är rädd han kommer förstå. en du behöver verkligen inte skämmas för din kropp inför din pojkvän. han älskar dig!
    Gud ni peppar mig! :D Tack alla! 
  • Anonym
    Sux skrev 2012-08-10 13:48:47 följande:
    Tända ljus och släcka

Råkade skicka för fort..

Tända ljus och släcka lampan går ju! Jag gillar att ha någorlunda ljust (duschdrapperiet dämpar en aning) så man ser varann. Supermysigt att duscha tillsammans! Du kommer inte ångra dig!
  • Anonym
    listoplisto skrev 2012-08-10 13:54:24 följande:
    Vet du, TS... han vet redan hur du ser ut. Och han gillar det.
    Ska träffa han i eftermiddag, eftersom han ska packa och skit för han ska flytta i några veckor... 
  • Anonym
    Anonym (aa) skrev 2012-08-10 14:35:39 följande:
    Var glad att du har en sensuell kille och släck ljuset, som sagt. Min man vill aldrig göra något kreativt numera...
    Nämen gud vad tråkigt, varför inte det då? :/ 
  • Anonym
    Lillafrökenfräken skrev 2012-08-10 14:47:26 följande:

Det är därför man har ett dubbelbadkar Skrattande Då slipper man kylan och kan ha det mysigt ändå!
    Gud det skulle varit myyys! 
  • Anonym

Åh denna tråden får mig att tänka tillbaka si så där 10 år bak i tiden när vi fortfarande bodde hemma jag och min man. Vi har hemma hos mig där mina föräldrar bara har dusch och hade sex i duschen. På något vänster råkade jag sträcka till ryggen när han tog mig bakifrån ståendes, så på hela den festen vi åkte till senare på kvällen så stod jag snett och kunde bara inte räta på ryggen. Ha ha ha. Så sjukt kul. Hans bästa vän frågade om vi hade "nuppat i duschen" ehumm! ;)

Jätteromantiskt förspel om inte annat att tvåla in varandra och smeksamt sköja av tvålen med ljummet vatten. Eggande, trissande... Tills ni känner att NU, jag måste ha dig NU! Då fortsätter ni till sovrummet och gör 3 söta fantastiska barn ;)

Lycka till TS! Tror det blir en sen nattdusch för min och makens del..

Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...