• wellah

Vad kostade erat IKEA-kök?

Undrar lite vilket Ikea-kök ni har och vad det kostade exklusive vitvaror.... vi spekulerar på ett radhus där vi i framtiden vill byta kök, köket som är nu är fräscht och nytt men inte vår stil. Kul att höra vad det kan kosta ungefär för att byta ett kök.... om det handlar om 20 papp eller 120 papp liksom

• Svar på tråden Vad kostade erat IKEA-kök?
  • Kurreburre

Vi ska snart renovera vårt kök o köpa ett nytt IKEA kök, det kommer kosta ca 30.000 inkl. vitvaror. Det tycker jag e billigt! Nu e vårt kök iofs inte så stort.

Om köket e rätt så nytt och fräscht kanske det räcker o byta luckorna?!

• joan80

Vi håller på att renovera vårt kök nu och det kommer att kosta utan vitvaror 45.000:- men det går ju att få det billigare.

• Iroyg

Vi bytte bara luckor, bänkskivor, köpte nya kökslådor och kyl/frys och fick ett fint kök för drygt 20000. Luckor, lådor och bänkskivor kom från IKEA... Helst hade jag velat byta ut även skåpen, men vi hade varken tid eller råd med det.

• Tigerunge

I min pres är det en bild på halva vårat kök. Köpte inga vitvaror mer än en fläkt.

Allt utom vitvaror inklusive kakel gick på 26000 :-

• sassa76

Vårt kök kostade ca 60 000 :- med vitvaror.

• wellah

wow.... då kan man få det skitfint för lagom peng, känns bra att höra... köket i objektet vi budar om är ju fräscht men som sagt inte vår stil... men då kommer man kunna göra om utan att det svider för mkt i framtiden... första prioritet är dock badrummet som är lite väl oacceptabelt

• MSW

vi köpte helt nytt: stommar, luckor, handtag, bänkskivor (IKEA DUVBO). Stort kök + köksö och det gick på 36 000 exkl. vitvaror (som var det dyra).

• MSW

vi köpte helt nytt: stommar, luckor, handtag, bänkskivor (IKEA DUVBO). Stort kök + köksö och det gick på 36 000 exkl. vitvaror (som var det dyra).

• janice81

vårt kostade 17 000 utan vitvaror

• MissBeccis

Du kan ju helt enkelt bara byta köksluckor, det kan man köpa begagnat för att hålla nere priset och ändå få ett "nytt" kök.

Svar på tråden Vad kostade erat IKEA-kök?